خبرهای داغ:
مبنی بر تأکیدات مقام معظم رهبری و در راستای کیفیت بخشی و عمق افزایی فعالیت‌های قرآنی، نشست همفکری اساتید و مربیان عقیدتی لشکر عملیاتی بمنظور برنامه‌ریزی منسجم‌تر کلاس‌ها و دوره‌های قرآنی برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۴۲۰۷۱
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴

نشست همفکری اساتید و مربیان عقیدتی لشکر عملیاتی برگزار شد

علیرضا سلیمانی مدیر تربیت و آموزس عقیدتی سیاسی لشکر عملیاتی مردم پایه 17 امام علی بن ابی طالب(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، از برگزاری نشست همفکری مربیان لشکر عملیاتی قم با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در این یگان خبر داد.

مدیر عقیدتی لشکر عملیاتی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در محفل انس با قرآن کریم اظهار کرد: معظم له می‌فرمایند: «امروز دنیا محتاج قرآن است؛ چه قبول کند و اعتراف کند و چه اعتراف نکند. امروز دنیا در خلأ هویّتی است، در خلأ فکری است، در خلأ ایمانی است... و قرآن در دنیای امروز میتواند فعّال‌مایشاء باشد؛ میتواند کار بکند، میتواند پیش برود. قدرتها و ابرقدرت‌‌ها و بمب اتم و رژیم صهیونیستی و امثال اینها، هیچ غلطی نمیتوانند بکنند؛ مهم این است که ما پایه‌های ایمانیِ قرآنی خودمان را روزبه‌روز مستحکم‌تر کنیم...» لذا براساس تأکیدات ایشان و در راستای کیفیت بخشی و عمق افزایی فعالیت‌های قرآنی، نشست همفکری اساتید و مربیان عقیدتی این یگان بمنظور برنامه‌ریزی منسجم‌تر کلاس‌ها و دوره‌های قرآنی برگزار شد.

شایان ذکر است در این نشست نظرات و پیشنهادات کارشناسی اساتید و مربیان گرانقدر جمع‌بندی گردید و همچنین نقاط قوت و ضعف کلاس‌ها بررسی دقیق‌تری قرار گرفت.

لازم به ذکر است این نشست با حضور 10 نفر از اساتید و مربیان این یگان در حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی مردم پایه 17 امام علی بن ابی طالب(ع) برگزار گردید.

نشست همفکری اساتید و مربیان عقیدتی لشکر عملیاتی برگزار شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها