بیمارستان صحرایی شهدای بخش زالیان شازند در 15 رشته تخصصی و فوق تخصصی به بیش از 4 هزار بیمار محروم و نیازمند خدمات، رایگان ارائه کرد.
کد خبر: ۸۷۴۲۰۶۵
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ بیمارستان صحرایی سرداران شهید شازند که از روز 16 شهریورماه در بخش زالیان شازند به همت بسیج جامعه پزشکی فعالیت خود را در راستای محرومیت‌زدایی آغاز کرده بود امروز به کار خود پایان داد.

بیمارستان در هنرستان پنجعلی حصار از بخش زالیان شازند برگزار شد به 4 هزار نفر از مستعدین به درمان و عموم خدمات درمانی ارائه شد.

در این بیمارستان که به همت بسیج جامعه پزشکی، شبکه بهداشت شازند، سپاه روح‌الله و دیگر سازمانهای امدادرسان و خدماتی برگزار شد خدماتی در 28 رشته تخصصی و فوق تخصصی پزشکی به مستعدین به درمان به شکل کاملا رایگان ارايه شد.

علاوه بر آن چندین خودروی آماده برای انتقال مراجعه کنندگان از روستاهای این بخش به بیمارستان و بالعکس فعال بودند و همچنین سازمان فوریتهای پزشکی و هلال احمر نیز برای انتقال بیماران در وضعیت اورژانسی به سایر بیمارستان ها و مراکز درمانی فعال بودند.

لازم به ذکر است یک غرفه مشاوره و یک غرفه پاسخ به سوألات شرعی و فرهنگی نیز توسط دو روحانی در حاشیه این بیمارستا به مدت 4 روز برپا بود.

همچنین وظیفه امنیت، نظم، انضباط و ارايه خدمات پذیرش برعهده بسیجیان پایگاه ثارالله حصار و حوزه شهدا ناحیه مقاومت بسیج شازند بود.

لازم به ذکر است انجام خدمات چیدمان و پاکسازی محوطه مربوطه(چادر زنی،داربست بندی و...) پیش از برپایی بیمارستان نیز توسط بسیجیان حوزه شهدا انجام شد.

در روز اختتامیه دکتر صابر جباری ريیس بسیج جامعه پزشکی استان هم از همه عزیزان یاری دهنده و خدمات دهنده سپاس و قدر دانی به عمل آوردند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات