خبرهای داغ:
امام جمعه کبودراهنگ با اشاره به هفتم ذی‌الحجه سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) گفت: عالم اسلام هرچه دارد از امام محمد باقر(ع) است.
کد خبر: ۸۷۴۱۹۹۲
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
عالم اسلام هرچه دارد از امام محمد باقر(ع) است

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، حجت‌الاسلام‌ یوسف روحانی در خطبه‌های نماز جمعه کبودراهنگبا اشاره به هفتم ذی‌الحجه سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) ضمن تسلیت شهادت این امام بزرگوار و با اشاره به رحلت آیت الله طالقانی اولین امام جمعه تهران بعد از انقلاب اظهار داشت: امید است با دست انداختن به دامان امام محمد باقر(ع) و این انوار مقدسه الهی همه ما از ظلمات و تاریکی‌ها نجات پیدا کنیم.

وی با اشاره به وصیتنامه الهی سیاسی امام خمینی(ره) که فرمودند «ما افتخار می کنیم که پیرو باقر آل محمدیم» گفت: عالم اسلام هرچه دارد از امام محمد باقر(ع) است.

امام جمعه کبودراهنگ تصریح کرد: حکم ولی فقیه نباید ثانیه‌ای با تاخیر انجام گیرد و همه باید از علمدار انقلاب و ولی فقیه بدون هیچ کم وکاستی اطاعت و فرمانبری داشته باشند.

وی با بیان اینکه روز عرفه روز دعا و مناجات است و ما دعا و مناجات را از مولایمان امام حسین(ع) آموخته ایم، با اشاره به اعمال روز عرفه و دعای این روز عظیم افزود: متاسفانه امسال حاکمان بی دین و ناپرهیزگار سعودی راه حجاج غیور و محبوب ایرانی را به خانه امن الهی بستند و متاسفانه میهمانان خدا و حجاج مظلوم ما را در سرزمین امن الهی و در روز عید قربان، قربانی کردند.

روحانی خطاب به حاکمان و مفتیانسعودی گفت: آیا شما پیروان پیغمبرید یا غاصبان حرم رسول الله؟

وی با اشاره به پیامه شدار قاطعانه مقام معظم رهبری در واقعه منا سال 94 به حاکمان آل سعود بیان کرد: آنها با بی‌اعتنایی به مقامات کشوری ما بعد از واقعه منا در سال 94 باعث عکس العمل قاطعانه و شجاعانه رهبر ما شدند و نهیب حیدری رهبر لرزه بر اندام سعودی ها انداخت و ما افتخار می کنیم به وجود ایشان و این عزت به دست آمده را ما هرگز نمی فروشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات