اردوی جهادی هفت روزه در بخش هاس عشایری شهرستان کهگیلویه در جهت رفع محرومیت زدایی از چهره ای مناطق محروم و دور از چشم استان، تبلیغ فعالیتهای جهادی به نسل جوان ونوجوان بسیجی است که به عنوان جهادگران فردای ایران عزیزمان خواهندبود.
کد خبر: ۸۷۴۱۹۷۲
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
مهدی سعادتی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) ناحیه بسیج عشایری کهگیلویه وبویراحمد علت حضور در این حرکت جهادی و ارزشمند را کمک به مردم مناطق محروم خواند و اظهار داشت: همانطور که جوانان جهادگر بسیجی پیش از این به مردم مظلوم و محروم در مناطق دورافتاده خدمت می کردند، ما نیز به همراه 15 نفر از همکاران مان در قالب 3 گروه برای خدمت رسانی به این روستا آمده ایم.

وی افزود: اردوهای جهادی حلقه شهیدفکری زاده وحلقه شهیدپناهی جهت کمک به محرومیت زدایی عازم روستاهای عشایری شهرستان کهگیلویه شدند.

سعادتی بیان کرد: این دانشجویان با کمک  در برداشت محصول تعدادی از اهالی روستاهای سرخون و روستای گچی در جهت کمک دهی به محرومیت زدایی اقدام کردند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) ناحیه بسیج عشایری در ادامه افزود: اردوی جهادی هفت روزه حلقه شهیدعبدالعلی نوروزی وحلقه شهیداشکبوس جاودان جهت کمک به سازندگی وساخت وتعمیرساختمان پایگاه های مقاومت روستای قلعه دختر وروستای لیرکک ازتوابع دهستان دشمن زیاری شهرستان کهگیلویه اعزام شدند.

وی خاطر نشان ساخت: این اردوها بمدت یک هفته با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، تربیتی وتفریحی در روستاهای محل اردو صورت می پذیرند.

 سعادتی هدف ازاجرای چنین اردوهایی را کمک به سازندگی ومحرومیت زدایی بیان کرد و گفت:  هدف از اجرای چنین برنامه هایی تشویق جوانان ونوجوانان به فعالیت های برای رفع محرومیت زدایی از چهره ای مناطق محروم و دور از چشم استان، تبلیغ فعالیتهای جهادی به نسل جوان ونوجوان بسیجی است که به عنوان جهادگران فردای ایران عزیزمان خواهندبود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) ناحیه بسیج عشایری کهگیلویه وبویراحمد  گفت: حرکت‌های جهادی مصداق بارز اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است و ارزش کار جهادگران امروز کمتر از جهاد رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس نیست بلکه با زبان روزه و زیر آفتاب سوزان جهادی دشوارتر است. به‌درستی که جهاد با اردوهای جهادی بسیج سازندگی ادامه دارد.

تصاویری از فعالیت های جهادی دانشجویان را در زیر ببینید:  

ارسال نظرات