خبرهای داغ:
قاسمی: جبران نفوذ فرهنگی وظیفه هیئت‌های مذهبی است

مدارس به شرکت‌های خصوصی فاقد "فکر انقلابی" واگذار شده/۷۰ روز از ماجرای حقوق‌های نجومی می‌گذرد اما برخوردی نشد

عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مدارس به شرکت‌های خصوصی که فکر انقلابی ندارند، واگذار شده است، گفت: بیش از ۷۰ روز از ماجرا حقوق‌های نجومی می‌گذرد اما هنوز مسئولان نسبت به این موضوع اقدام جدی نداشته‌اند.
کد خبر: ۸۷۴۱۹۴۷
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سعید قاسمی ظهر امروز در مراسم اختتامیه ششمین همایش هیئت‌های محوری و برگزیده کشور در سالن غدیر مجتمع فرهنگی آموزشی یاوران مهدی(عج) با تاکید براینکه که وظیفه همه مسئولان است که نسبت به دغدغه‌های مقام معظم رهبری توجه داشته باشند، اظهار داشت: در دانشگاه‌ها و مدارس به اندازه کافی به مسئله معرفی اهل بیت(ع) و امام(ره) پرداخته نشده است.

عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با بیان اینکه خلاء انقلاب شناسی و دفاع شناسی در مراکز و مجامع آموزشی ملموس است، افزود: مدارس به شرکت‌های خصوصی که فکر انقلابی ندارند، واگذار شده و همین موضوع سبب شده عملکرد و دستاورد وزارت آموزش وپرورش به مراتب تاسف بارتر از وزارت خارجه باشد.

وی با اشاره به اینکه بسیج و هیئت‌های مذهبی باید تربیت دانش آموزان را عهده‌دار باشند، خاطرنشان کرد: جبران نفوذ فرهنگی وظیفه هیئت‌های مذهبی است و نباید از تلاش‌های دشمنان در راستای شبهه‌افکنی در جامعه به ویژه نسل جوان غافل شد.

قاسمی با اشاره به تذکرات رهبر معظم انقلاب درباره حقوق‌های نجومی عنوان کرد: بیش از 70 روز از این ماجرا می‌گذرد اما هنوز مسئولان نسبت به این موضوع اقدام جدی نداشته‌اند.

عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با تاکید براینکه در حماسه اربعین امسال باید توان هیئت‌های مذهبی به نمایش گذاشته شود، خاطرنشان کرد: برای دستیابی به این مهم لازم است نشست‌های فرهنگی- بصیرتی در دستور کار قرار گیرد.

وی به بی توجهی مسئولان به سکولار شدن هیئت‌های مذهبی اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان و در راس آن استکبار از اثرگذاری و کارکرد هیئت‌های مذهبی به خوبی باخبر هستند و می‌دانند که در فتنه 88 هیئت‌های مذهبی بودند که انقلاب را حفظ کردند در این راستا سکولار شدن هیئت‌های مذهبی مورد توجه قرار گرفت.

قاسمی بصیرت را ابزار لازم در جبهه جنگ نرم دانست و افزود: دشمن در میان اقشار جامعه نفوذ می‌کند اما در این میان هیئت‌های انقلابی نباید در مقابل هیئت‌های سکولار کوتاهی کنند و باید به وظایف خود عمل کنند.

عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با تاکید براینکه تمدن نوین اسلامی بدون لشکر انقلاب محقق نمی‌شود، تصریح کرد: در این راستا باید هیئت‌های انقلابی و مذهبی در تربیت فرزندان جامعه با آرمان‌های انقلابی توجه داشته باشند. لازم است مسئولان هیئت‌های مذهبی اهداف مورد نظر نظام را با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی در تحقق آرمان‌ها مورد توجه داشته باشند.
ارسال نظرات