مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه بسیجیان شجاع در همه حال با موقعیت شناسی دقیق، بصیرت شان را ثابت کرده اند گفت: بسیجیان حافظ و دوستدار نظام و انقلاب هستند.
کد خبر: ۸۷۴۱۹۴۵
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶

به گزارش  خبرگزاری بسیج از آستارا، حجت الاسلام یحیی عبادیان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا در همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و مسئولان کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان که در محل دفتر امام جمعه برگزار شد گفت: بسیجیان حافظ و دوستدار نظام و انقلاب هستند.

وی افزود: بسیجیان شجاع در همه حال با موقعیت شناسی دقیق، بصیرت شان را ثابت کرده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: بسیجیان با تبعیت از ولایت فقیه تا آخرین نفس و قطره خون در خط مقدم دفاع از ارزش های ناب انقلاب اسلامی ایستاده اند.

وی با بیان اینکه مساجد نعمت بزرگی برای جامعه اسلامی هستند، افزود: باید از وجود مساجد در کنار کانون‌های فرهنگی و هنری برای تقویت و ترویج دین اسلام نهایت استفاده را برد.

حجت الاسلام عبادیان بر تدوین برنامه ریزی اصولی برای جذب نوجوانان و جوانان به مساجد تاکید کرد و گفت: اگر هیئت امنای مساجد و مسئولان کانون‌های فرهنگی و هنری برنامه‌های بهتری را تدارک ببینند شاهد حضور پر رنگ نوجوانان و جوانان در مساجد خواهیم بود.

ارسال نظرات