فرمانده سپاه ناحیه آستارا مساجد را محل پرورش آینده سازان کشور دانست و اظهارکرد: در راستای رونق بخشی به فضای معنوی محلات از ظرفیت مساجد به نحو شایسته استفاده شود.
کد خبر: ۸۷۴۱۹۴۴
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آستارا، سرهنگ جهانبخش آرمان، فرمانده سپاه ناحیه آستارا در همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و مسئولان کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان که در محل دفتر امام جمعه برگزار شد به نقش ویژه پایگاه های فرهنگی در جهت رونق بخشی به فضای معنوی محلات اشاره کرد و گفت: در این راستا باید از ظرفیت مساجد به نحو شایسته استفاده شود.

وی مساجد را محل پرورش آینده سازان کشور دانست و افزود: مسئولان کانون های فرهنگی و هنری، هیئت امناء و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج در مساجد با روی خوش پذیرای جوانان باشند تا شاهد حضور پررنگ آنان در مساجد باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه پایگاه های مقاومت بسیج و اعضای هیئت امنای مساجد باید در راستای ترویج مبانی اصیل اسلامی و انقلابی همت و تلاش داشته باشند، تصریح کرد: اگر برنامه های فرهنگی و هنری متمرکز و با برنامه ریزی های دقیق و کارشناسی شده اجرا شود نتیجه خوبی را به دنبال دارد.

وی مساجد را پایگاه ترویج و تبلیغ اسلام ناب محمدی در جامعه دانست و بر تقویت مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج و کانون‌های فرهنگی و هنری تاکید کرد.

سرهنگ آرمان با بیان اینکه دشمنان برای دور کردن نوجوانان و جوانان از اعتقادات و باورهای دینی نقشه‌ها و توطئه‌های زیادی را طراحی کرده اند، گفت: امروز تمام دشمنان در جنگ نرم به مبارزه با فکر و عقیده ملت ایران برخاسته ولی ملت شجاع و قهرمان ایران اسلامی برای رسیدن به قله موفقیت به عنوان پشتیبانان اصلی نظام جمهوری اسلامی با بصیرت و آگاهی حرکت می‌کنند.

ارسال نظرات