معاون هماهنگ ‌کننده سپاه قدس گیلان گفت: در استان گیلان رزمایش هایی به طور خاص برگزار می شد اما این نمایش با ۱۱ کارکتر در نقاط حساس و حیاتی شیعه در طول تاریخ از زمان هبوط آدم تا دفاع مقدس و منجی عالم بشریت و حتی جبهه جهانی مقاومت اسلامی وصل خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۴۱۹۳۶
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴

سرهنگ عباس بایرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه طی این سال‌ها آمریکا و همدستانش کوشیدند تا علیه ایران اسلامی هر گونه تقابلی را انجام دهند، اظهار کرد: تحریم‌های اقتصادی، جنگ تحمیلی، شبیخون فرهنگی و ... از جمله آنها است.

وی با اشاره به اینکه در جهان ۲۰ هزار شبکه ماهواره فعال وجود دارد، ادامه داد: ۳۰۰ ماهواره تلویزیونی فعال بوده که ۱۱۶ ماهواره روی ایران برنامه پخش می‌کند.

بایرامی با اشاره به ۱۶۰ کانال فارسی زبان و ۳۸۰ کانال موسیقی فعال در جهان خاطرنشان کرد: ۸۰ شبکه مد و لباس نیز وجود دارد و دشمن از تمام ابزار خود برای درهم کوبیدن فرهنگ و داشته‌های ما در حال استفاده است.

این مسئول با اشاره به اینکه دشمن قصد نابودی عناصر تشکیل دهنده هویت ما از جمله سرزمین، قومیت، ارزش‌ها، دین، میراث، اسطوره‌ها و ... را دارد، تصریح کرد: همه اینها عناصر تشکیل‌دهنده هویت ملی‌ ایرانی بوده که توسط دشمن مورد تهاجم قرار گرفته است.

بایرامی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب جهاد در حوزه  فرهنگ را غریبانه دنبال می‌کنند، خاطرنشان کرد: رهبری بارها فرمودند کار فرهنگی در کشور مناسب با پیشرفت و ریشه دواندن انقلاب در جامعه نیست.

وی اضافه کرد: رهبری فرمودند آزاداندیشی فرهنگی به معنای اجازه دادن دشمن برای ولنگاری نیست و ایشان بارها فریادهای رسایی در حوزه فرهنگ داشتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان نمایش فصل شیدایی را فصل جدیدی از نمایش میدانی است و گفت: این نمایش حدفاصل بین تئاتر و کار سینمایی است که حس جدیدی را به مخاطبین منتقل خواهد کرد.

وی با اشاره به تجربه نخست استان گیلان در اجرای چنین نمایشی خاطرنشان کرد: در استان گیلان رزمایش هایی به طور خاص برگزار می شد اما این نمایش با ۱۱ کارکتر در نقاط حساس و حیاتی شیعه  در طول تاریخ از زمان هبوط آدم تا دفاع مقدس و منجی عالم بشریت و حتی جبهه جهانی مقاومت اسلامی وصل خواهد شد.

دبیر اجرایی نمایش فصل شیدایی با تاکید بر اینکه نمایش فصل شیدایی هرشب میزبان ۱۰ هزار نفر خواهد بود، گفت: کار لجستیک این کارگاه بسیار بزرگ و عظیم بوده، و از آنجایی که این پروژه در در فضای جلگه ای قرار دارد برای ایجاد و تجهیز خاکریز نیازمند  چند هزار کامیون شن و ماسه  بودیم که با هماهنگی و همراهی  ادارات راه و شهرسازی استان و به خصوص  شهرداری رشت تامین شد.

ارسال نظرات