تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته ششم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور به یک تساوی خارج از خانه دست یافت.
کد خبر: ۸۷۴۱۹۱۷
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج،مرکزی: نماینده فوتبال استان مرکزی از ساعت ۱۷ دیروز در ورزشگاه مملو از جمعیت شهدای هفتم تیر بابل به مصاف تیم خونه به خونه رفت و در پایان مقابل این تیم در حالی به تساوی یک بر یک دست یافت که شاید اگر اشتباهات داوری به داد تیم متمول مازندرانی نمی رسید، امکان صدرنشینی آلومینیوم اراک در پایان این هفته نیز وجود داشت.

برای آلومینیوم در این دیدار میر رسول حسینی، وحید نعمتی، ابوالفضل قربانی، اکبر بختیاری، نادر هوشیار، ابوالفضل کمانی، امین پورعلی، رضا معقولی، شاهین مجیدی، میلاد احمدی و سجاد کرمان به میدان رفتند و در ادامه نیز روح اله عرب، حسین احمدلو و جهانگیر عسگری برای آلومینیوم جایگزین سجاد کرمان، رضا معقولی و میلاد احمدی شدند.

تک گل آلومینیوم در این دیدار توسط میلاد احمدی در دقیقه ۳۷ به ثمر رسید تا آلومینیوم نیمه نخست را به برتری یک بر صفر به رختکن برود

اما در نیمه دوم و در حالیکه آلومینیومی ها روی صحنه خطای مدافع خونه به خونه بر روی سجاد کرمان در محوطه جریمه به پنالتی اعتقاد داشتند داور مسابقه اقدام به اعلام ضربه آزاد غیرمستقیم نمود تا آلومینیوم نتواند اختلاف را با حریف دو برابر کند و همین مسئله مزید بر علت شد تا خونه به خونه ای ها لحظاتی بعد دروازه آلومینیوم را باز کنند که البته گل هم در صحنه ای به ثمر رسید که برخورد گلزن خونه به خونه با میر رسول حسینی، دروازه بان آلومینیوم، می توانست از ناحیه داور مسابقه خطا اعلام شود که باز هم این اتفاق نیفتاد تا خونه به خونه پرستاره و متمول، از شکست خانگی مقابل آلومینیوم اراک بگریزد.

جانبداری ای که البته با توجه به هیاهوی گسترده رسانه ای باشگاه خونه به خونه در طول هفته جاری مبنی بر کناره گیری از لیگ یک در اعتراض به داوری، پیش از آغاز مسابقه نیز دور از ذهن نبود.

جنجال هواداران خونه به خونه در پایان نیمه اول و استقبال از تیم میهمان با پرتاب سنگ و بطری نیز از نکات عجیب و تاسف برانگیز این دیدار بود که بدون شک توجه بیشتری از سوی سازمان لیگ می طلبد.

بدین ترتیب و در پایان هفته ششم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور آلومینیوم اراک با ۱۱ امتیاز در جایگاه چهارم جدول و در فاصله یک امتیازی صدر قرار گرفت.

آلومینیوم هفته آینده می بایست در رشت به مصاف سپیدرود این شهر برود.

ارسال نظرات