خبرهای داغ:
سردار امیرعلی حاجی‌زاده گفت: ما متاسفانه در مسائل سیاسی اصلاً خط قرمز در کشور نداریم و یکی از معضلات اساسی ما در کشور همین است؛ یعنی هر کس برای رسیدن به اهداف سیاسی خودش حاضر است هر حرفی را بزند و هیچ خط قرمزی ندارد.
کد خبر: ۸۷۴۱۸۸۸
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ،فرمانده نیروی هوافضای سپاه شامگاه چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای نیروی هوافضای سپاه و ۱۱۰ تن از شهدای محدوده پایگاه بسیج شهید آیت الله سعیدی (ره) اظهار کرد: ما برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دور هم جمع شده‌ایم تا در واقع با شهدا تجدید پیمان کنیم و حافظ انقلاب و دستاوردهای آن باشیم.
سردار امیرعلی حاجی‌زاده در ادامه خاطرنشان کرد: اجرای این عهد ساده نیست، باید تکلیف و مسیر را بشناسیم و از بصیرت کافی برخوردار باشیم، سختی راه را تحمل کنیم و در این مسیر ایستادگی داشته باشیم.
وی افزود: امروز برای عبور از مشکلات کشور دو تفکر وجود دارد که باید این خطوط فکری و پرچمداران آنها را به خوبی بشناسیم تا بتوانیم خود و دیگران را به مسیر صحیح هدایت کنیم.
سردار حاجی زاده با اشاره به اینکه عده‌ای نظرشان این است که باید به سمت غرب و آمریکا برویم و اگر با آنها آشتی کرده و مشکلات خود را با آنها حل کنیم می‌توانیم بر تمام مشکلات فائق شویم، گفت: این خط فکری در بین مسئولان و بدنه مدیریتی کشور و جامعه طرفدار دارد اما بر اساس نظرسنجی‌ها بعد از برجام طرفداران آن کاهش پیدا کرده است.
فرمانده هوافضای سپاه یادآور شد: ما با نگاهی عبرت‌آموز به نقش آمریکا و غرب در حوادث منطقه اعم از اوضاع عراق، سوریه، لیبی، یمن و همچنین کشور خودمان در هشت سال دفاع مقدس و فتنه‌گری‌های آنها تا کنون متوجه خواهیم شد که آمریکا و غرب خیرخواه ما نیستند.
وی با طرح این سوال که چرا عده‌ای از مقام معظم رهبری تبعیت نمی‌کنند و با نزدیک شدن به غرب می‌خواهند هر آنچه را داریم دراختیار آنها قرار دهند، اظهار کرد: آمریکا و غرب هدفشان که تضعیف و انهدام نظام اسلامی است عوض نشده بلکه روش‌ها و تاکتیک‌های خود را تغییر می‌دهند.
این مقام ارشد نظامی کشورمان اظهار کرد:اگر در میدان نظامی، تحریم و ایجاد ناامنی پیروز نشدند حالا به دنبال نفوذ هستند ما باید خیلی ساده باشیم که بگوییم آمریکایی‌ها خود را تغییر داده‌اند اما متاسفانه عده‌ای فضا را برای تسهیل در عملیات دشمن مهیا می‌کنند.
به گفته حاجی زاد، این روزها خبر آمدن انگلیس‌ها دوباره منتشر شده و پروازهای لندن به تهران آغاز شده است و اگر سازمان‌های اطلاعاتی به موقع به وظیفه‌شان عمل نکنند دوباره باید منتظر اجرای توطئه‌هایی توسط آنها در کشور باشیم با توجه به اینکه سال آینده سال انتخابات است و البته شکی نداریم آنها اهداف دیگری هم غیر از انتخابات دنبال می‌کنند.
فرمانده هوافضای سپاه تاکید کرد: سفیر این دولت خبیث چه خاصیتی برای ما دارد که حالا اجازه می‌دهیم آنها بیایند، این پروازهای لندن به تهران غیر از اقدامات خبیثانه آنها چه منافعی برای ما دارد و دیگر اینکه چه قبل از انقلاب و چه بعد از آن ما چه منافعی از انگلیس‌ها دیده‌ایم که حالا منتظر باشیم که آمدن آنها به اقتصاد ما کمک کند.
سردار حاجی زاده نقطه مقابل این تفکر را نسخه امام و مقام معظم رهبری که تفکر ایستادگی، حرکت انقلابی و نگاه جهادی است نام برد و افزود: اینها از ابتدای انقلاب تا کنون موثر و نتیجه‌بخش بوده و پیروزی در جنگ که شرق و غرب بر علیه ما بسیج شده بودند بر اساس همین نسخه بود و یقین داشته باشید که ما با نگاه انقلابی و اعتماد به وعده‌های الهی توانستیم پیروز شویم.
وی خاطرنشان کرد: با همین نگاه توانستیم در تحریم تسلیحاتی، پیشرفته‌ترین تسلیحات را تولید کنیم، امروز از ایده تا محصول همه‌اش ایرانی و تولید داخل است و اگر دور تا دور ایران را حصار بکشند نمی‌توانند جلوی تولید ما را بگیرند.
حاجی زاده ادامه داد: اگر بچه‌های ما در دوران بعد از جنگ هم در بخش خدمات مهندسی همت نمی‌کردند در این حوزه‌ها هم ما را تحریم می‌کردند اما چون عبور کردیم دیگر نمی‌توانند غلطی بکنند.
به گفته وی، یک روز آمریکایی‌ها ما را تحریم کرده بودند که هیچ کشوری به ما تسلیحات نفروشد ولی امروز ما را تحریم می‌کنند که به دیگر کشورها صادرات نکنیم، پس اوضاع خیلی تغییر کرده است.
فرمانده هوافضای سپاه خواسته آمریکایی‌ها را این دانست که ما تولید خود را متوقف کنیم و در این رابطه افزود: آنها می‌خواهند ما را خلع سلاح کنند اما ما تهدیدهای دشمن را به فرصت تبدیل کردیم و در داخل به یک نقطه قابل اتکا رسیده‌ایم.
وی افزود: امروز دور تا دور ما ناامن است هر گاه آمریکایی‌ها اراده کنند عروسی را تبدیل به عزا می‌کنند، تلاش شبانه‌روزی می‌کنند تا کشور ما را به هم بزنند به طور دائمی این آل سعود خبیث پول خرج می‌کنند که کشور ما نا امن شود و هر روز عزیزان ما در بخش‌های مختلف اطلاعاتی درگیر هستند و عده‌ای را دستگیر می‌کنند.
سردار حاجی زاده عنوان کرد: در این شرایط یک آقایی یک مسئولی می‌گوید که اگر ما نیروهای نظامی نداشتیم وضع اقتصادی‌مان خوب بود، بعد ژاپن و آلمان را مثال می‌زند.
وی در ادامه گفت: ژاپن و آلمان شکست خوردند و قانون اساسی‌شان را غربی‌ها نوشتند، بعد گفتند که شما حق ندارید ارتش داشته باشید؛ حالا وضعیت ایران را با آنها مقایسه می‌کنند.

وی تصریح کرد:اگر جرئت دارند ۲۰ روز بدون محافظ بیرون بیایند، بعد بگویند که کشور نیروی نظامی نمی‌خواهد.
فرمانده هوافضای سپاه افزود: ما متاسفانه در مسائل سیاسی اصلا خط قرمز در کشور نداریم و یکی از معضلات اساسی ما در کشور همین است؛ یعنی هر کس برای رسیدن به اهداف سیاسی خودش حاضر است هر حرفی را بزند و هیچ خط قرمزی ندارد در حالی که در دنیا یک چیز تعریف شده‌ای وجود دارد و مسائل امنیتی خطوط قرمزی دارد.
سردار پاسدار حاجی‌زاده تصریح کرد: برای ما فصل الخطاب تدابیر و بیانات مقام معظم رهبری است و اجازه نمی‌دهیم کسی بخواهد از غرب و آمریکا تبعیت کند چرا که ما خدا را قبول داریم و کدخدا را قبول نداریم.
انتهای پیام/
منبعکاشان اول
ارسال نظرات
پر بیننده ها