خبرهای داغ:
معاون تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان(عج):

اصفهان میزبان ۸۵۰ ورزشکار خواهر بسیجی در المپیاد کشوری استعدادیابی است

معاون تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان از برگزاری المپیاد ورزشی استعدادیابی خواهران بسیجی در شهرستان نجف آباد با شرکت ۳۱ استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۱۸۸۶
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ، معاون تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان امروز در نشست خبری خود به مناسبت سومین المپیاد استعداد‌یابی ورزش خواهران بسیج کشورگفت: استان اصفهان سومین استانی است که از سوی سازمان بسجی کشور میزبان این مسابقات کشوری شده است.

علی پیمان صفت افزود: این رقابت ها از ۱۹ تا ۲۰ شهریور با حضور ۸۵۰ ورزشکار، عوامل فنی و داور در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نجف آباد برگزار خواهد شد.

پیمان صفت ادامه داد: به دلیل ظرفیت بالای ورزشی دانشگاه آزاد نجف آباد، این مکان را انتخاب کردیم و امیدواریم شاهد مسابقات خوبی باشیم.

وی همچنین در تشریح اهداف این مسابقات خاطرنشان کرد: رده های سنی ۱۲ تا ۱۶ سال در این مسابقات با هدف رشد و استعدادیابی خواهران بسیجی به رقابت می پردازند.

پیمان صفت افزود: طی هماهنگی های صورت گرفته با وزارت ورزش و جوانان، وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش، برای افراد منتخب دوره های تخصصی ویژه ورزشی برگزار و افراد برتر می توانند به تیم های استانی و ملی محلق خواهند شد.

معاون سپاه استان اصفهان تصریح کرد: مسابقات امسال تحت عنوان گرامی داشت شهدای فاجعه منا با حضور ۵۳ ورزشکار از استان اصفهان برگزار می شود.

این مسئول ورزشی استان همچنین گفت: سردار مجتبی فدا، جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان و سردار یزدانی مسئول بسیج ورزش کشور به همراه سردار آذرنوش مسئول بسیج ورزشکاران کشور و زینی وند مدیر ورزش خواهران بسیجی کشور از میهمانان ویژه افتتاحیه این المپیاد خواهند بود.

وی در بیان وضعیت پایگاه های ورزشی در استان هم خاطرنشان کرد: تعداد پایگاه های ورزشی استان از ۳ به ۹ پایگاه افزایش یافت و در رشته های فوتبال در شهرستان مبارکه، والیبال در شهرستان کاشان، جودو در شهرستان لنجان، وشوو در شهرستان خمینی شهر و همچنین تیراندازی، تیر و کمان، واترپلو و شنا در اصفهان فعالیت داریم.

پیمان صفت در همین رابطه ادامه داد: تا پایان سال جاری بالغ بر ۲۷ برنامه در دستور کار ما قرار گرفته که شاخص ترین این برنامه ها مدیریت، کنترل و توسعه پایگاه های استعداد یابی ورزش در استان است.

مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در پایان به برنامه‌های فرهنگی در این المپیاد اشاره کرد و گفت: در این المپیاد از خانواده ۳ شهید مدافع حرم، دفاع مقدس و فاجعه منا تجلیل به عمل آوریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار