خبرگزاری بسیج: شهردار باقرشهر در جریان مشکلات عمرانی و امکانات بوستان بانوان فدک قرار گرفت .
کد خبر: ۸۷۴۱۸۸۰
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ روز گذشته شهردار باقرشهر به همراه مدیر روابط عمومی شهرداری از نزدیک در جریان مشکلات شهروندان و مشکلات عمرانی موجود در بوستان بانوان فدک قرار گرفت .

سعید استاد فرج ضمن بازدید از بوستان بانوان فدک، گفت: از مدیریت این بوستان کمال تشکر و قدردانی را دارم که با ایجاد محیط امن و سالم، شهروندان باقرشهری مخصوصا بانوان را به سوی ورزش و تندرستی سوق داده اند .

وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته این فضا محل تجمع زباله بوده است و سلامت شهروندان را تهدید می کرد، اظهار داشت: خوشبختانه توانسته ایم در دوره های مختلف مدیریت شهری این محل آلوده را به بوستان و فضای سبز تبدیل کنیم تا شهروندان بتوانند اوقات فراغت خود را به خوبی در این مکان سالم سپری کنند .

شهردار باقرشهر در ادامه تصریح کرد: از آنجایی که پالایشگاه نفت همجوار باقرشهر است و آلودگی ها و مشکلات زیادی برای شهروندان این شهر دارد وجود چنین بوستان هایی در شهر بسیار لازم است تا بتوان از طریق فضای سبز و تولید اکسیژن تا حدی میزان آلایندگی ها را کاهش داد و شهروندان بتوانند هوای مطبوع و سالم تنفس کنند .

سعید استاد فرج اظهار امیدواری کرد بتوانیم با همکاری مجموعه مدیریتی بوستان بانوان فدک و همکاران شهرداری باقرشهر درصدد رفع مشکلات عمرانی و همچنین مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان برآییم و امکانات این بوستان را تا حد ممکن ارتقا بخشیم.
ارسال نظرات