خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از استقرار جایگاه عرضه بهداشتی دام در ورودی این منطقه جنوبی همزمان با روز عرفه و عید سعید قربان خبرداد.
کد خبر: ۸۷۴۱۸۶۹
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: جایگاه عرضه بهداشتی دام در مساحت 3 هزار و 500 مترمربع در ضلع جنوبی میدان شهید بروجردی دایر شده است و شهروندان می توانند در روزهای نهم و دهم ذیحجه مصادف با روز عرفه و عید سعید قربان از خدمات رایگان این جایگاه بهره مند شوند.

صفوی با اشاره به اینکه جایگاه های عرضه بهداشتی دام به منظور حفظ مسائل زیست محیطی و سلامت شهروندان در بیش از 33 نقطه از شهر تهران دایر شده است، افزود: حضور دامپزشک و تیم بهداشتی از نقاط قوت این طرح است و دام های سالم و معاینه شده به شهروندان تحویل داده می شود.

وی امکان کنترل قیمت دام را از دیگر مزایای برپایی جایگاه های عرضه دام برشمرد و گفت: تمامی خدمات این جایگاه ها به صورت رایگان است و هزینه ای بابت ذبح، معاینه و مشاوره دریافت نمی شود.

صفوی با اشاره به اینکه امکانات و خدمات عمومی و رفاهی نیز برای مراجعه کنندگان مهیا شده است، ادامه داد: ویژه برنامه های فرهنگی و اجتماعی نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این جایگاه است که در قالب فعالیت های متنوع هنری، نمایشی، آموزشی ارائه می شود.

ارسال نظرات