خبرهای داغ:
رئیس قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا:

آل سعود پدیدآورنده استکبار است

رئیس قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا با اشاره به پدیده استکبار گفت: آل سعود پدیدآورنده استکبار است و باید این مسائل در هیئت های مذهبی ما به گوش همگان برسد و هیئت ها باید از این ظرفیت رسانه ای خود استفاده کنند.
کد خبر: ۸۷۴۱۸۵۴
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷
آل سعود پدیدآورنده استکبار است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید احمد عبودتیان امروز پنجشنبه (18 شهریور) در مراسم افتتاحیه ششمین همایش هیئت های محوری و برگزیده کشور در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) طی سخنانی با اشاره به حادثه منا ابراز داشت: شیوه شهادت حجاج منا همانند شیوه شهادت یاران امام حسین(ع) بود و باید در هیئت های مذهبی در ماه محرم به این موضوع اشاره و توجه شود.

وی افزود: این امر موجب می شود تا روحیه استکبارستیزی در هیئت ها قوی تر شده و جنایات فاجعه منا نیز از بین نرود.

رئیس قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا گفت: در این حادثه سال گذشته مشاهده کردیم که رهبر معظم انقلاب با ایستادگی که داشتند توانستند پیکر شهدای منا را به کشور بازگردانند.
عبودتیان تاکید کرد: هیئت های مذهبی باید جریان ساز باشند و این رسانه چهره به چهره قوی ترین تاثیرگذاری را دارد که ما در اختیار داریم.

وی با اشاره به پدیده استکبار گفت: آل سعود پدیدآورنده استکبار است و باید این مسائل در هیئت های مذهبی ما به گوش همگان برسد و هیئت ها باید از این ظرفیت رسانه ای خود استفاده کنند.

رئیس قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا گفت: باید نگاه دقیقی به هیئت ها داشته و بر روی آنها سرمایه گذاری کنیم چرا که اهمیت و جایگاه بسیار مهمی دارند.

عبودتیان با اشاره به ظرفیت های فرهنگی نظام اسلامی ایران گفت: استکبار جهانی برای مقابله با این ظرفیت ها و هیئت های مذهبی دست به توسعه شبکه های اجتماعی زده است که باید از این ابزارها نیز برای معرفی استفاده کرد.

وی تاکید کرد: باید از بسترهای موجود نهایت استفاده را در معرفی آموزه های اهل بیت(ع) و استکبارستیزی را کرده تا در برابر دشمن بتوانیم ایستادگی کنیم.
ارسال نظرات