خبرهای داغ:
مدیرعامل مؤسسه شهید محراب خبر داد

برگزاری سی و پنجمین سالروز شهادت آیت الله مدنی در همدان

مدیرعامل مؤسسه آیت‌الله مدنی گفت: آیین گرامیداشت سی و پنجمین سالروز شهادت شهید محراب آیت الله مدنی با حضور «نورالدین عافی» از همراهان شهید مدنی در لحظه شهادت در همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۱۸۳۲
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سید محمد کاظم حجازی از برگزاری آیین گرامیداشت سی و پنجمین سالروز شهادت شهید محراب آیت الله مدنی در همدان خبر داد و اظهار داشت: این آیین با حضور «نورالدین عافی»، رزمنده دفاع مقدس و از همراهان شهید مدنی در لحظه شهادت برگزار شده و حجت الاسلام رنجبر از کارشناسان برنامه «سمت خدا» نیز در آن حضور خواهد یافت.

وی ادامه داد: مراسم گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله مدنی براساس سنت هرساله 19 و 20 شهریور ماه پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد مهدیه همدان برگزار می شود.

مدیرعامل مؤسسه آیت‌الله مدنی از تشکیل ستاد ویژه ای برای بزرگداشت سالروز شهادت این روحانی انقلابی در همدان خبر داد و گفت: برنامه های متعددی از طرف این ستاد پیش بینی شده است.

وی، ادای احترام به مقام شهید مدنی، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، برگزاری نمایشگاه عکس و مسابقه کتابخوانی را از مهمترین برنامه های فرهنگی عنوان کرد.

حجازی ادامه داد: همچنین به منظور گرامیداشت مقام شامخ این شهید بزرگوار پنجشنبه 18 شهریور پس از نماز مغرب و عشاء، مراسمی در مسجد صاحب الزمان شهرک ولی عصر(عج) و شنبه 20 شهریور در مسجد امام حسین(ع) شهرک مدنی برگزار می شود.

وی بیان کرد: همچنین مراسم قرائت دعای ندبه جمعه 19 شهریور در آرامگاه بوعلی سینا و تپه حاج عنایت با همکاری گروه فرهنگی آل طه و گروه منتظران یوسف فاطمه(س) برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار