اردوی تفریحی همدان و بازدید از موزه دفاع مقدس با حضور اعضای حلقات صالحین پایگاه ریحانه 3 حوزه کوثر 6 سپاه ناحیه مقاومت اراک برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۱۸۱۰
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰

دفاع مقدس سرمايه ماندگار ماست و بازدید از موزه دفاع مقدس نقش مهمي در انتقال ارزشهاي دفاع مقدس به نسلهاي بعدي و نوجوانان و جوانان دارد.

انتقال مفاهیم جنگ با یادآوری ایثارگریهای آن دوران و اطلاع رسانی در زمینه مظلومیت و اقتدار فرزندان ملت به عنوان یک سند تاریخی ماندگار و هویت افتخار آمیز ملی باید به عنوان ارزش دینی و انقلابی، صادقانه و امانتدارانه به نسلهای آینده منتقل و تبین شود .

به منظور انتقال این مفاهیم ارزشمند و هویت ساز اردوی تفریحی همدان و بازدید از موزه دفاع مقدس همدان با حضور اعضای حلقات صالحین پایگاه ریحانه 3 حوزه کوثر6 سپاه ناحیه مقاومت اراک برگزار شد.

در این اردوی یک روزه اعضای حلقات صالحین از مکان‌های تاریخی همدان از جمله موزه دفاع مقدس، آرامگاه ابوعلی سینا، گنج‌نامه و دیگر اماکن تاریخی این شهر بازدید کردند.

با توجه به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، بازدید از موزه دفاع مقدس برای بسیجیان بسیار جذاب است چراکه در این بازدیدها توضیحات مفصلی در خصوص رشادتهای رزمندگان اسلام را می‌شنوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات