مشاور فرهنگی سپاه روح‌الله براندازی و استحاله را از اهداف نفوذدشمن داسنت و گفت: تغییر تدریجی باورها و استحاله آرمان‌ها شاخصه نفوذ است.
کد خبر: ۸۷۴۱۸۰۰
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ گردهمایی مصون‌سازی فرهنگی با موضوع نفوذ در تیپ 71 روح الله با حضور فرماندهان، مسئولین و پایوران در پادگان امام علی(ع) تیپ مردم پایه 71 روح‌الله برگزار شد.

مصطفی مشایخی در این گردهمایی با اشاره به تاکیدات مقام‌معظم رهبری درباره نفوذ گفت: در چند ماه اخیر درباره بیانات مقام معظم رهبری عناوینی چون "پروژه نفوذ" به وفور قابل مشاهده و پیگیری است.

وی افزود: امروزه کشورهای سلطه‌گر به موازات افزودن بر تجهیزات نظامی و جنگ افزاری خود، پروژه‌ای دیگر را در اتاق‌های فکر خود کلید زده‌اند؛ پروژه‌ای که شاید قدمت آن به بیش از نیم قرن برسد و هدف اصلی از اعمال آن ایجاد تغییر و دگردیسی در ساختارها و کارکردهای یک نظام سیاسی مستقل است.

مشایخی افزود: خطرناک‌ترین بخش پروژه نفوذ دشمن، نفوذ جریانی است؛ مقام معظم رهبری در اوایل آذرماه 94 در دیدار با فرماندهان بسیجی، به تشریح و تبیین پروژه نفوذ جریانی پرداختند و فرمودند "نفوذ جریانی، یعنی شبکه‌سازی در داخل ملت؛ به‌وسیله‌ی پول که نقش پول و نقش امور اقتصادی اینجا روشن می‌شود. عمده‌ترین وسیله دو چیز [است‌]؛ یکی پول، یکی هم جاذبه‌های جنسی."

مشاور فرهنگی فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: بحث نفوذ پس از برجام به قدری اهمیت دارد که همه آحاد چامعه به ویژه نخبگان نسبت به آن حساسیت و آگاهی لازم را باید داشته باشند.

مشایخی نفوذ را به معنای تخریب از درون خواند و گفت: تخریب از درون یعنی ضربه زدن به ریشه، پایه‌ها و ستونهای اصلی یک ساختمان، دشمن چشم امید به راهی برای نفوذ بر ما دارد؛ دشمن به دنبال این است که با سست کردن ریشه‌ها ما را از پایبندی به اعتقادات واحکام بی تفاوت کند.

وی اشاره‌ای به راهبرد مهم اتاق فکرغرب و استحاله فکری فرهنگی علیه جهان اسلام کرد و گفت: اتاق فکر غربی برای رسیدن به استحاله فرهنگی درصدد هستند تا در اولین گام به فرقه سازی که همان ایجاد شکاف بین شیعه و سنی دست پیدا کنند و در قدم بعدی با عادی سازی فساد و تعویض جای ارزش با ضد ارزش قداست شکنی کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات