خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه شهید کلهری قم خبرداد

برگزاری اردوی فرهنگی «میثاق2» در روستای وشنوه

فرمانده پایگاه شهید مصطفی کلهری حوزه شهید قربانی از برگزاری اردوی فرهنگی و تربیتی «میثاق2» در روستای وشنوه از توابع بخش کهک قم خبرداد.
کد خبر: ۸۷۴۱۷۶۹
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
برگزاری اردوی فرهنگی «میثاق2» در روستای وشنوه
محمدعلی نادری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به لزوم افزایش صمیمیت میان متربیان حلقه‌های معرفتی صالحین اظهار کرد: پایگاه شهید مصطفی کلهری در راستای تحقق این هدف اردوی فرهنگی و تربیتی «میثاق2» را در جوار امامزاده شاهزاده هادی(ع) روستای وشنوه برگزار کرده است.

وی از هفت سنگ، کوهنوردی، طناب‌کشی و برگزاری حلقه معرفت به عنوان برنامه‌های اردوی مذکور یاد کرد و افزود:30 نفر از فعالان حلقه‌های معرفتی صالحین پایگاه شهید کلهری و کانون فرهنگی هنری توحید در اردوی فرهنگی و تربیتی میثاق2 حضور داشته‌اند.

فرمانده پایگاه شهید مصطفی کلهری حوزه شهید قربانی با بیان اینکه بسیجیان این پایگاه مقاومت فعالیت‌های فرهنگی و تفریحی را با محوریت حلقه‌های صالحین دنبال می‌کنند، خاطرنشان کرد: امسال شورای صالحین این پایگاه مقاومت بسیج با مشارکت کانون فرهنگی هنری توحید و استفاده از فرصت اوقات فراغت تابستان، جوانان بسیاری را جذب حلقه‌های معرفتی صالحین کرده است.

وی یادآور شد: اردوی میثاق1 در روستای دستگرد از توابع بخش کهک برگزار شد و جذب 60 نفر نوجوانان در طرح تابستانی جوانه‌های صالحین را به دنبال داشت.
ارسال نظرات