خبرهای داغ:
رئیس شورای شهر گرمسار خبرداد: پارک تفریحی خانوادگی «آزادگان» در گرمسار تا پایان سال جاری افتتاح می شود.
کد خبر: ۸۷۴۱۷۶۶
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، حجت الاسلام والمسلمین حسن همتی رئیس جدید شورای شهر گرمسار در گفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت: نمی‌کنند حقوق اعضای شورا بر حسب میزان فعالیت و حضور آنان در جلسه‌های شورا و صحن های علنی پرداخت می‌شود و حقوق هیچ یک از اعضا ثابت و مشخص نخواهد بود.

وی با اشاره به برخی آیین نامه های شورای شهر و ظرفیت های شهرستان گرمسار بیان کرد:از این پس مشکلات شهرستان گرمسار کارشناسانه و با استفاده از ظرفیت بی‌نظیر نخبگان شهرستان حل خواهد شد.

همتی از برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با حضور اعضای شورا خبر داد و گفت:جلسات پرسش و پاسخ اعضای شورا و مردم به صورت هفته ای در مساجد سطح شهرستان برگزار خواهد شد که در آن مردم می‌توانند آزادانه به بیان مسائل و مشکلات شهر و محله خود بپردازند.

وی با تأکید براینکه مسئولان موظفند فضایی را برای انتقاد و بیان مشکلات مردم مهیا سازند افزود: اولویت شورا در سال پایانی باقیمانده تا دوره جدید، تکمیل تمام پروژه های نیمه کاره و سپس آغاز پروژه های جدید است؛اما دغدغه شورا جذب سرمایه گذاران خصوصی در امور شهرداری است.

رئیس شورای شهر گرمسار همچنین با اشاره به اینکه تا کنون در گرمسار مناطق تفرج‌گاه وجود نداشته خبرداد: تا پایان سال جاری پارک تفریحی و خانوادگی آزادگان در گرمسار ساخته خواهد شد که با اجرای این طرح دیگر هیچ یک از ساکنین گرمسار برای تفریح به شهر هایس دیگر نخواهد رفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها