مسئول ستاد بحران سپاه کربلا: بسیج و سپاه خود را متعلق به مردم دانسته و همانند دوران جنگ به یاری مردم آسیب دیده ناشی از سیلاب در شهرهای استان مشغول شده است.
کد خبر: ۸۷۴۱۷۵۲
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار جواد بخشی  مسئول ستاد بحران سپاه کربلا اظهار داشت: سپاه کربلای مازندران با بسیج کامل امکانات از هفته گذشته در مناطق سیل‌زده شهرهای قائم‌شهر و آمل حضور فعالانه ای داشته و کمک‌های بسیاری به مردمان مناطق آسیب دیده صورت داده است.

وی افزود: بسیج و سپاه خود را متعلق به مردم دانسته و همانند دوران جنگ به یاری مردم آسیب دیده ناشی از سیلاب در شهرهای استان مشغول شده است.

مسئول ستاد مدیریت بحران سپاه کربلای مازندران با اشاره به وقوع سیلاب مجدد طی این هفته از صبح سه شنبه در مناطقی از غرب مازندران، تصریح کرد: نیروهای سپاه پاسداران مازندران از نخستین ساعات امروز با مشاهده وقوع سیلاب در رامسر به کمک مردم و نیروهای امداد و نجات منطقه شتافتند و جلوی بسیاری از حوادث منجر به فوت را گرفتند.

بخشی با بیان اینکه بالغ بر 50 نفر از سرنشینان خودروهای درگیر سیلاب در رامسر توسط نیروهای جان بر کف سپاه کربلای مازندران نجات یافتند، افزود: مردم نگران نباشند چرا که شدت بارش امروز به مانند سیلاب و بارش هفته گذشته نبوده و در این زمینه نیروهای امدادی و بسیجی در کنار آنان هستند.

وی با اعلام اینکه خیران و سازمان‌های مردم‌نهاد در مواقع بحران باید به کمک مردم بیایند، گفت: نباید خاطر مردم مناطق سیل‌زده در حین بحران مکدر شود.

بارش شدید همراه با سیلاب دیروز سه شنبه از مناطق غربی مازندران آغاز شده و به شهرهای مرکزی مازندران نظیر ساری، نکا و بهشهر  رسید.

بیشترین بارش‌ها تاکنون مربوط به شهرستان‌های رامسر، گلوگاه، بهشهر و ساری بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها