جانشین سازمان بسیج مستضعفین: روح حقیقت‌یاب امت اسلامی باید این واقعه را که یکسال از آن می‌گذرد و به دلیل بی‌کفایتی، بی‌تدبیری و ضعف مسئولان و مدیران عربستان و آل سعود اطلاع‌رسانی نشده را موشکافانه پیگیری کند.
کد خبر: ۸۷۴۱۷۴۳
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در مراسم اولین یادواره شهدای ورزشکار مازندرانی مدافع حرم، جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه جوانان فراوانی از سراسر کشور برای دفاع از حرمین شریفین داوطلب هستند، تصریح کرد: اکثر کسانی که توفیق دفاع از حرم آل الله را پیدا کرده و اعلام آمادگی کردند تا مدافع حرم باشند از نیروهای جوان انقلاب اسلامی هستند که این موضوع ستودنی است.

سردار علی فضلی با اشاره به فرارسیدن سالروز فاجعه منا و بین‌الحرمین و دیدار امروز خانواده‌های معزز آنان با رهبر معظم انقلاب گفت: در این دیدار امام خامنه‌ای مجموعه‌ای از اقداماتی که مسئولان کشور باید انجام دهند را بیان فرمودند و همه مسئولان در این رابطه باید به تکلیف الهی و اسلامی خودشان عمل کنند.

وی تاکید کرد: روح حقیقت‌یاب امت اسلامی باید این واقعه را که یکسال از آن می‌گذرد و به دلیل بی‌کفایتی، بی‌تدبیری و ضعف مسئولان و مدیران عربستان و آل سعود اطلاع‌رسانی نشده را موشکافانه پیگیری کند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیار از شهدا در گرما و تشنه شهید شدند، افزود: این حکایت دلخراش، ضعف و بی‌مدیریتی آل سعود را می‌رساند.

سردار فضلی، تاکید کرد: امیدواریم با توجه به بیانات مقام رهبری، مردم و مسئولان به تکالیف الهی، انقلابی و اسلامی خود درباره بررسی فاجعه منا که حدود 7 هزار حجاج بیت الله الحرام از سراسر دنیا در آن حادثه جان باختن عمل کنند.

وی گفت: در جلسات ستاد بزرگداشت شهدا شاهد این بودم، که افراد در حج و زیارت، بنیاد شهدا و ایثارگران، وزارت امور خارجه، صداوسیما و دیگر نهادها و خانواده‌های معظم شهدا و گروه‌های مردم نهاد، پیگیر فاجعه منا هستند و امیدواریم به نتیجه برسیم.

اولین یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم مازندران با تلاش بسیج ورزشکاران سپاه کربلا و با حضور سرداران سپاه اسلام یزدانی، آذر نوش، فضلی، بابایی و مسئولان استانی و شهرستانی و قهرمانان مدال آور جهان و المپیک و آحاد بسیجیان ورزشکار مازندران در فریدونکنار برگزار شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها