استاد حوزه و دانشگاه معتقد است: فرهنگ قرآنی هر توطئه‌ای را علیه دنیای اسلام خنثی می‌کند و امروز ترویج این فرهنگ باید در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۸۷۴۱۷۱۷
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام سیدمحمد میرعلی‌اکبری در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن کریم استان سمنان در مهرماه امسال، اهمیت توجه به قرآن کریم و آیات الهی را بسیار زیاد دانست و اظهار داشت: دنیای اسلام در برهه کنونی به اشاعه تعالیم قرآنی نیاز دارد.

وی تصریح کرد: بسیاری از کارشناسان و تئوریسین‌های غربی، راه نفوذ فرهنگ غرب و بسط دادن آن را در اجتماع، تحت تأثیر قرار دادن زنان و مادران در خانواده عنوان می‌کنند و دشمن امروز از این طرق در حال تلاش و اثرگذاری بر جامعه ایران است.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: تنها راه مقابله با دسیسه‌های کنونی دنیای غرب علیه اسلام، چنگ زدن به ریسمان محکم الهی و تعالیم قرآنی است.

میرعلی‌اکبری ادامه داد: یکی از راه‌های نفوذ دشمن، ایجاد بیش از 160 کانال ماهواره‌ای و ساخت فیلم‌های مبتذل و خیانتکارانه و به رایگان در اختیار قرار دادن به مردم ماست که باید مراقب این توطئه‌ها باشیم.

وی همچنین از دیگر راهکارهای غربی‌ها را برای گرفتن حجاب و عفاف جامعه ایرانی را کمرنگ کردن مقدسات ما همچون قرآن کریم، جبهه و جنگ و شهادت معرفی کرد که لازم است با تدارک برنامه‌های ویژه، با دشمن در این جبهه مقابله کرد.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: کلام الهی علاوه بر اینکه به انسان آرامش می‌بخشد، سبب مصون ماندن جامعه اسلامی از نیرنگ‌هایی می‌شود که می‌خواهد بنیان آن را تضعیف کند؛ از این‌رو، ترویج برنامه‌های قرآنی امری مهم در جامعه بوده که باید مدنظر قرار گیرد.

میرعلی‌اکبری اضافه کرد: برنامه‌های قرآنی همواره باید در جامعه در دستور کار باشد و با برگزاری محافل انس با قرآن کریم، مسابقات قرآنی و برنامه‌های متنوع با این محوریت، جوانان و نوجوانان کشورمان را به سمت کلام خداوند تبارک و تعالی جذب کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها