خبرهای داغ:
در سالگرد قیام 17 شهریور

برگزاری یادواره 14 شهید روستای ابر شاهرود

یادواره 14 شهید روستای ابر و شهدای مدافع حرم شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۱۷۱۶
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، همزمان با سالگرد قیام 17 شهریور یادواره 14 شهید گلگون کفن روستای ابر بخش بسطام شاهرود و چهار شهید مدافع حرم شهرستان شاهرود برگزار شد.

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستانی و محلی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در امامزاده محمد سراوین قطری برگزار شد مداحان اهل بیت در رثای شهدا و اهل بیت به مرثیه خوانی و عزاداری پرداختند و سخنرانی و خاطره گویی از دیگر برنامه های این یادواره بود.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی با موضوع از جنگ سخت تا جنگ نرم و تصاویر شهدا و ابزار دشمن در جنگ نرم و تهیدات دشمنان با ابزار رسانه و تلفن همراه نمایش درآمده بود.

این یادواره به همت پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و براداران حوزه بسیج روستایی عشایری حمزه سیدالشهدا و ریحانه الرسول و هیات امنا امامزاده محمد سراوین قطری به یاد 14 شهید روستای ابر سردار شهید حمیدرضا آشوری و شهیدان حسن محمدی،سیدعبدالله حسینی،سیف الله آشوری،علی اصغر محمدی،علیرضا آشوری،علیمحمدرضایی،غلامرضا آشوری،مجید شریعتی،محمدعلی خداوردی،محمدعلی غلامرضایی و نوروز علی خداوردی و شهدای مدافع حرم، حسین تابسته،علی اصحابی،مرتضی زرهرن و سیدمحمدحسین میردوستی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها