خبرهای داغ:
گروه های جهادی سفیران همدلی و شهید همت بسیج دانشجویی شاهرود به روستاهای میامی اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۴۱۶۶۷
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، پانزدهمین گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود با عنوان گروه جهادی (سفیران همدلی) از بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه آزاد شاهرود به روستای نردین بخش بسطام شهرستان میامی اعزام شدند.

این گروه جهادی به استعداد ۲۵ نفر دانشجویی دختر به مدت ده روز درعرصه های فرهنگی ،آموزشی،علمی ٬کارفرینی و بهداشت در این روستا فعالیت می کنند.

همچنین گروه جهادی شهید همت بسیج دانشجویی واحد برادران دانشگاه آزاد شاهرود نیز به روستای رضوان کالپوش اعزام شدند.

گروه جهادی شهید همت دانشگاه آزاد شاهرود با استعداد 25 نفر از دانشجویان این دانشگاه در زمنیه های عمرانی و فرهنگی و آموزشی در این روستا به فعالیت می پردازند.

گرمه مسئول گروه جهادی شهید همت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود در خصوص فعالیت هایی در دست اقدام این گروه جهادی در روستای رضوان گفت: در مرحله اول اعزام این گروه جهادی که با حمایت واحد دانشگاه و بسیج دانشجویی استان و شهرستان برگزار شد، طرح رنگ آمیزی مدارس با همکاری حوزه مقاومت مقداد کالپوش انجام و با رضایتمندی کامل مردم و مسئولین روستا اجرا شد.

وی در ادامه خاطر نشان کردند: فعالیت دیگر جهادگران در روستا ثبت نام گروه های مختلف سنی از نونهالان و نوجوانان در کلاس های آموزشی و ورزشی است که در مدت ده روز برنامه های مفید در راستای سبک زندگی اسلامی و آموزش های علمی ارائه می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها