حجت الاسلام محمدی گفت: پيامي كه بار سنگين روشنگري و بصيرت‌افزايي توسط صاحبان قلم و انديشه را در سطح جهان اسلام عليه جريان مرموز و صهيونيستي تكفير و وهابيت كه يكي از آثار شومشان پرورش داعش كه نه فقط امنيت جهان اسلام كه دنيا را به مخاطره انداخته است، به انجام تكليفي الهي و تاريخي فرا‌مي‌خواند.
کد خبر: ۸۷۴۱۶۱۸
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
حجت الاسلام قادر محمدی امام جمعه چهارباغ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کرج اظهارداشت:  تنها يك فرياد عاشورايي است كه دل داغديده بازماندگان حادثه منا را آرامش مي‌بخشد و آن فرياد انقلابي امام خامنه‌اي(مدظله‌العالي) است.
 
وی افزود: حادثه فوق‌العاده سنگين و غير قابل وصف منا در سال گذشته نيز كه منجر به كشته شدن هزاران نفر از ضيوف‌الرحمن آن‌هم در حالت احرام و انجام مناسك حج در سرزمين منا گرديد، حادثه‌اي نيست كه بشود از كنار آن به‌سادگي گذشت.
 
امام جمعه چهارباغ تصریح کرد: اگرچه رسانه‌هاي وابسته به غرب و جبهه استكبار و به‌ويژه رژيم مسلمان‌كش آل‌سعود به‌سان همه اتفاقات ظالمانه‌اي كه به ‌دست كثيف آنان در حال انجام است، و به‌دنبال سرپوش گذاردن و به فراموشي سپردن ابعاد مختلف سياسي، امنيتي، بشري و انساني و اعتقادي و مذهبي اين حادثه مرگبار هستند ولي آنچه وجدانها را به تأمل و قضاوت فرا‌مي‌خواند، عمق اين حادثه مرموز و پر از عبرت و درس و پيام است كه نبايد هرگز از كنار آن گذشت.
 
حجت الاسلام محمدی عنوان کرد: حادثه‌اي كه به‌تنهايي ظرفيت رسواسازي و به اضمحلال كشاندن، حكام شكم‌باره و كودك‌كش آل‌سعود و بلكه حاميان غربي و اروپايي و منطقه‌اي آنان را دارد، به‌راستي در مقابل اين حادثه مرگبار كدامين نهاد بين‌المللي و حقوق بشري قدمي هرچند كوچك برداشته است؟
 
وی در ادامه گفت: اين در حالي است كه تمام وابستگان جانباختگان حادثه منا چه از ايران و چه ديگر كشورهاي مسلمان، مصرانه درخواست پيگيري موضوع را داشته و دارند.
 
امام جمعه چهارباغ اظهار داشت: در اين ميان تنها يك فرياد عاشورايي است كه دل داغديده بازماندگان حادثه منا را آرامش مي‌بخشد و آن فرياد انقلابي امام خامنه‌اي(مدظله‌العالي) است كه در پيام پرشور و قاطع حج امسال، نشانه‌هايي از آن متجلي گرديد.
 
حجت الاسلام محمدی در پایان اظهار داشت: پيامي كه بار سنگين روشنگري و بصيرت‌افزايي توسط صاحبان قلم و انديشه را در سطح جهان اسلام عليه جريان مرموز و صهيونيستي تكفير و وهابيت كه يكي از آثار شومشان پرورش داعش كه نه فقط امنيت جهان اسلام كه دنيا را به مخاطره انداخته است، به انجام تكليفي الهي و تاريخي فرا‌مي‌خواند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها