یکی از بسیجیان پایگاه مقاومت شهدا حوزه خاتم الانبیا ناحیه سمنان با ایده ای خلاقانه اقدام به طراحی برنامه اندروید با محتوای فرهنگی برای بسجیان نمود.
کد خبر: ۸۷۴۱۵۶۲
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۱
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، یکی از بسیجیان پایگاه مقاومت شهدا حوزه خاتم الانبیا ناحیه سمنان طی اقدامی خلاقانه  توانست برنامه اندرویدی را طراحی و دراختیار بسجیان قرار دهد. 

"میلاد نادری "  بسیجی فعال پایگاه شهدا وطراح این برنامه درگفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات اظهارداشت: به دلیل گسترش هرچه بیشترو دسترسی آسان همه به فضای مجازی برآن شدم تا سهمی هرچند کوچک درپرنمودن خلأ فرهنگی در این زمینه و ارتباط هرچه بیشتر با نسل های مختلف انقلاب نقشی ایفا نمایم؛ به همین دلیل، پس ازمشورت و بررسی نیازها تصمیم به طراحی نرم افزار فرهنگی برای گوشی هوشمند نمودم.

وی درادامه توضیح داد و گفت: به واسطه استفاده بخش زیادی ازافراد جامعه ازگوشی های هوشمند و ارتباط گیری بهتر با آن ، با استفاده از تکنیک های طراحی روز دنیا و با استفاده از اصول تجربه کاربردی  (UX )، یک  برنامه و نرم افزار اندرویدی مبتنی برمحتوای مذهبی وفرهنگی طراحی نمودم.

این بسیجی فعال پایگاه شهدا با بیان اینکه دراین برنامه اندرویدی مطالب جذابی وجود دارد ، افزود: بخشی از این نرم افزار حاوی مسابقه است . برای آگاهی از تمام امکانات برنامه، می توانیدعلاوه بر نصب برنامه، این ویدئو را تماشا نمایید:

http://www.aparat.com/v/TVQli

برای نصب برنامه می توانید به آدرس زیر بروید:

http://www.miladnaderi.ir/shohadasalehin/

و یا می توانید با ارسال یک رایانامه به آدرس زیر، لینک دانلود را دریافت نمایید:

s.daryaft@gmail.com

انتهای پیام/گ


ارسال نظرات