نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی از سردار رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس بخاطر اقدامات سازندگی در کردستان قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۷۴۱۵۴۱
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محسن بیگلری در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان سقز که با حضور سردار نقدی و در حسینیه سپاه سقز برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد سپاه در کردستان بسیار مثبت و این نهاد انقلابی با مردم تعامل خوبی دارند.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، به سپاه اعتقاد کامل دارم و رویکرد آن سازندگی است، از تلاش سردار محمدحسین رجبی فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر و سپاه بیت‌المقدس کردستان برای سازندگی استان قدردانی کرد و از سردار نقدی خواست تا اعتبارات بیشتری برای سازندگی کردستان در اختیار سپاه استان قرار دهد.

وی با بیان اینکه چشم طمع دشمنان به سمت کردستان دوخته شده است، تصریح کرد: توجه به کردستان، هزینه نیست بلکه سرمایه است.

وی با بیان اینکه تمامی شهرستان‌های مرزی در استان داری بازارچه و معبر مرزی هستند، خواستار بازگشایی بازارچه سیف و راه‌اندازی معبرهای مرزی در این شهرستان شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سقز هم توسعه دانه‌های روغنی، کاشت مکانیزه نخود، کشت نشاء چغندر برای مدیریت مصرف آب، بهینه‌سازی واحدهای مرغداری، ایجاد کانال‌های آبی، بازسازی قنات‌ها و توسعه باغ‌های دیم را از برنامه‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان در حوزه کشاورزی برشمرد.

محمد پیشداد ادامه داد: در سال گذشته بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار در زمینه طرح‌های بسته‌بندی، زنبورداری و تولید بلدرچین توسط بسیج هزینه شد.

وی تولید عسل، گیاهان دارویی، خشک کردن میوه، فرآورده‌های گوشت مرغ و لبنیات را از ظرفیت‌های مهم شهرستان سقز در راستای ایجاد صنایع تبدیلی کوچک روستایی برشمرد.

ارسال نظرات