بوشهر-رییس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان کنگان گفت: کمیسیون نظارت شهرستان کنگان در ساماندهی بازار، نقش‌آفرین است
کد خبر: ۸۷۴۱۵۱۱
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان کنگان، نصرالله کشاورز رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کنگان اظهار داشت: یکی از قوی‌ترین ابزار نظارت بر اتحادیه‌های صنفی، کمیسیون نظارت شهرستان می باشد که نحوه عملکرد آن، تاثیر مستقیم بر ساماندهی بازار و رونق اصناف دارد.

وی افزود: اعضای کمیسیون نظارت روسا یا معاونین ادارات امور مالیاتی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،  تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی ، انجمن حمایت از مصرف کنندگان، بسیج اصناف، شورای اسلامی شهر، رییس و نایب رییس اتاق اصناف و نماینده تام الاختیار فرماندار می‌باشد و رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان به عنوان رییس کمیسیون ارایه خدمت می نماید.

کشاورز در ادامه گفت: وظایف کمیسیون نظارت شامل مواردی مانند نظارت بر انتخابات و عملکرد اتحادیه‌ها  و اتاق اصناف، رسیدگی به بودجه سازمان‌های صنفی و بررسی وضعیت اموال ، دارایی‌ها، حقوق و تعهدات اتحادیه‌ها، و تعیین نرخ کالا و خدمات می‌باشد و مصوبات آن با اخذ اکثریت مطلق آرای حاضرین، معتبر و لازم الاجرا ست.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کنگان، عملکرد کمیسیون نظارت این شهرستان را خوب ارزیابی کرد و عنوان داشت: در سال ۱۳۹۴ تعداد ۴۲ جلسه کمیسیون نظارت به عبارتی هر ماه ۳ جلسه با تصویب ۱۸۴ مصوبه و از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰ جلسه با تصویب ۱۲۸ مصوبه، برگزار شده است.

/انتهای پیام

ارسال نظرات