جلسه ستاد بازسازی واقعه غدیر در محل فرمانداری گرمسار برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۱۴۹۵
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار،جلسه ستاد بازسازي واقعه غدير با حضور محمدرضا قندالی مسئول بازرسی سپاه ناحیه گرمسار،علی همتی معاون فرماندار، رضا حسنی بخشدار ایوانکی و جمعی از مسئولین مرتبط در محل سالن شهید صبوری فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه علی همتی در رابطه با بازسازی واقعه غدیر خم از تمام دستگاه هاي اجرايي شهرستان درخواست کرد که با تمام توان در هر چه با شکوهتر برگزار شدن اين مراسم تلاش کنند و هدف را بر بهتر برگزار شدن این مراسم نسبت به سنوات گذشته قرار دهند.

وی در ادامه افزود: ما همه وظيفه داريم شعائر دينی و مذهبی را در جامعه ترويج و گسترش دهيم و واقعه غدير خم يكی از اين موضوعات مهم است.

معاون فرماندار با بیان اینکه واقعه تاریخی غدیرخم باید سینه به سینه انتقال یابد تصریح کرد: با گسترش فرهنگ ولایت پذیری، باید این مهم میان نسلها حفظ شود و بازسازی واقعه ماندگار غدیرخم به شکل مردمی و همگانی برگزار شود.

گفتنی است :حاضرین و مسئولان مربوطه در برگزاری این مراسم معنوی نقطه نظرات وپیشنهادات خود را ارائه دادند و ضمن بررسی نقاط ضعف وقوت برنامه های سال گذشته ،تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها