خبرهای داغ:
به همت بسیج دانشجویی شهرستان سلماس کارگاه آموزشی گروه های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های سلماس در یکی از کارگاه ها برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۱۴۸۵
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سلماس تصریح کرد: این دوره ویژه مسئولان گروه های جهادی دانشجویی سلماس است و برای تبیین برنامه های جهادی در تابستان امسال برگزار می‌شود .

قاسمی زاد با اشاره به اهداف برگزاری اردوهای جهادی، ادامه داد: تربیت دانشجویان براساس ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی و آگاه به درد و رنج محرومان از مهمترین اهداف برگزاری اردوهای جهادی است .

وی با اشاره به تفاوت علاقه و استعداد در زمینه اشتغال اظهار داشت : همواره علاقه نسبت به استعداد در اولویت قرار دارد و باید در انتخاب شغل علاقه را در اولویت قرار داد.

محمود قاسمی زاد مسئول بسیج دانشجویی در حاشیه این برنامه با اشاره به ۱۰ ویژگی سیاست های اقتصاد مقاومتی مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری، به ویژه ویژگی های مردم محوری و تکیه بر ظرفیت های داخلی اظهار داشت: این گروه های جهادی متشکل از دانشجویان خواهر دانشگاه پیام نوراقدام به برگزاری کارگاه آموزش مشاغل خانگی کرد.

قادر عباسی مسئول بسیج سازندگی سپاه سلماس در حاشیه این مراسم افزود: سپاه از طرح های خودجوش اقتصاد مقاومتی حمایت میکند و در این راستا تسهیلاتی جهت رونق بخشی به این کارگاه ها اختصاص میدهد .

ارسال نظرات