خبرهای داغ:

بسیجیان انقلابی و آینده سازان کشور هستند/شبکه های اجتماعی و جنگ نرم، افکار جوانان را نشانه گرفته است

امام جمعه میاندوآب گفت: بسیجیان انقلابی هستند و آینده کشور باید در دست جوانان مومن، متعبد و انقلابی بسیجی باشد.
کد خبر: ۸۷۴۱۴۸۰
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده در جمع بسیجیان گردان الی بیت المقدس حوزه یک شهری شهید خدایی میاندوآب با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری به جوانان و نوجوانان، اظهار کرد: شما باید متقی بوده و همواره دنبال تحصیل، ورزش و نقش آفرینی در عرصه های مورد نیاز باشید.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه این نظام و انقلاب به جوانان بسیجی و انقلابی نیاز دارد، افزود: آینده کشور باید در دست جوانان مومن، متعبد و انقلابی بسیجی باشد.

وی با تاکید بر اینکه مشغول کردن جوانان و نوجوانان ما به شبکه های اجتماعی و ابزارآلات سرگرمی، نقشه دشمنان است، گفت: جوانان باید به دنبال فتح کرسی ها و قله های علمی باشند و خود را با شبکه های اجتماعی که از ابزارآلات جنگ نرم دشمنان هستند، مشغول نسازند.

حسن زاده رمز موفقیت جوانان بسیجی را تلاش و کوشش عنوان و تصریح کرد: شما باید خستگی را خسته کنید و دائم در تلاش و کوشش برای کسب علم، معنویت افزایی و تندرستی بوده و در خدمت نظام و انقلاب، کشور و ولایت باشید.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه بسیجیان گوش به فرمان ولی فقیه هستند، اظهار کرد: بسیجیان انقلابی هستند و تنها زیر پرچم مقام عظمای ولایت حرکت می کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار