فرمانده سپاه کربلا در مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک:
سردار بابایی با بیان اینکه ورزشکاران عرصه های ملی نمایندگان نظام مقدس انقلاب اسلامی هستند گفت: تجلیل از ورزشکاران المپیک تجلیل از منادیان انقلاب اسلامی در المپیک است.
کد خبر: ۸۷۴۱۴۵۶
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا با اشاره اینکه سپاه کربلا  در برگزاری برنامه تجلیل  از ورزشکاران و مدال آوران مازنی  در ریو  پیشتاز سازمان ها  دیگر شد گفت:  ورزشکاران  از بدنه شجره طیبه بسیج  هستند  زیرا همانگونه که در دفاع از نظام در طی 8 سال  بسیج همگام  و حافظ انقلاب اسلامی بود و ندای خود را به جهان رساند، امروز هم  این ورزشکاران  که از بدنه سپاه در قالب بسیج مردمی  برای تبلیغ نظام مقدس انقلاب اسلامی به المپیک رفتند شایسته  تقدیر هستند.

 شایان ذکر است  از جمع 8 مدال  ارزنده المپیک ریو  3 مدال   را ورزشکاران  مازندرانی  به دست آوردند که  همگی آنان این مدال ها را به خانواده های شهدا هدیه کردند. حسن یزدانی، قاسم رضایی و کمیل قاسمی  سه مدال آور  مازندران در کنار قوی ترین مرد جهان بهدادسلیمی و با اخلاق ترین ورزشکار ملی مازندران براری  در جمع تجلیل شوندگان امروز قرار داشتند.

 قبل از آغاز مراسم بهداد سلیمی قوی ترین نماینده ورزشکاران نظام مقدس انقلاب اسلامی در المپیک ریو با فرمانده سپاه کربلا ملاقات  کوتاهی  داشت.

انتهای پیام/ت
ارسال نظرات
پر بیننده ها