خبرهای داغ:
حجت الاسلام امینی در مراسم یوم الله 17 شهریور شاهرود گفت: پیام خون شهدای 17 شهریور ، اتحاد، استقامت و ایثار در اهداف بزرگ است که امروز نیز مردم ایران برای رسیدن به سرمنزل مقصول باید همچنان متحد و پایدار بوده و در این راه خودگذشتگی داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۴۱۴۵۰
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام و المسلمین عباس امینی در مراسم گرامیداشت شهدای 17 شهریور که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در مسجد حضرت رسول(ص) شاهرود برگزار شد در سخنانی با بیان اینکه 17 شهریور از روزهای تلخ تاریخ انقلاب اسلامی است، ولی خون شهدای این روز عبرت های بزرگی را برای مردم ایران به یادگار گذاشته است اظهار کرد: پیام خون شهدای 17 شهریور ، اتحاد، استقامت و ایثار در اهداف بزرگ است که امروز نیز مردم ایران برای رسیدن به سرمنزل مقصول باید همچنان متحد و پایدار بوده و در این راه خودگذشتگی داشته باشند.

وی افزود: رژیم شاه که همه ابزارها را برای کنترل مردم انقلابی بکار بسته و نتیجه نگرفته بود، با اجازه اربابانش برخورد خشن با مردم را پیشه کرد تا بتواند آتش انقلاب را در دل مردم خاموش کند.

امینی خاطر نشان کرد: گرامیداشت یاد شهدا وظیفه ای مردمی است و باید بدانیم شهدا به برگزاری یادمان نیازی ندارند بلکه بزرگداشت یاد آنها نتایج معنوی زیادی برای مردم دارد.

در این مراسم حجت الاسلام محمد حسین پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود نیز در سخنانی با تشریح برخی جنایات رژیم شاه گفت: امروز برخی در صدد تطهیر چهره رژیم خونخوار شاه هستند.

وی با بیان اینکه رژیم شاه قابل تطهیر نیست و خون شهدای 17 شهریور چهره سفاک رژیم شاه را به مردم ایران و جهانیان نشان داد تصریح کرد: رویداد 17شهریور آن چنان که باید به نسل جوان شناسانده نشده است و لازم است در این خصوص کارهای فرهنگی صورت گیرد که بزرگداشت یادواره آنها یکی از این برنامه هاست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود گفت: فاجعه 17 شهریور و نتایج آن پیامی نیز به رژیم های ستمگر منطقه دارد تا دست از ادامه ستمگری در حق مردم بردارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها