با شروع باران شدیددر غرب مازندران وتهدید سیل به شهروندان رامسری سپاه و بسیج این شهرستان با آمادگی کامل نیروها به موقع وارد عمل شده و با انتقال بیش از 150 شهروند به مناطق امن جان 35 نفر را از خطر مرگ نجات دادند.
کد خبر: ۸۷۴۱۳۸۳
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه رامسر، سرهنگ محمد جعفری فرمانده سپاه رامسر در گفتگویی تلفنی با خبرنگار ما اظهار کرد از ساعات اولیه صبح با توجه به بارندگی شدید و سیلاب در رامسر نیروهای سپاه و گردان های بیت المقدس شهرستان در محورهای اضطراری حضور پیدا کردند و به مردم و شهروندان کمک رسانی داشتند.

وی افزود نیروهای سپاه به همراه نیروهای امدادی از شهرداری، راهداری، نیروی انتظامی و بسیج تعداد بیش از ۱۵۰ نفر از مسافران و شهروندان را به مناطق امن منتقل و بیش از ۳۵ نفر از خطر مرگ نیز نجات دادند.

فرمانده سپاه رامسر در ادامه بیان کرد حدود ۳۰ دستگاه خودرو نیز در محور بلوار معلم توسط نیروهای امدادی سپاه و دیگر نیروهای امدادی از سیلاب بیرون کشیده شدند.

وی تصریح کرد با توجه به گزارشات هواشناسی و ادامه دار بودن بارندگی تا پنج شنبه تمامی نیروهای سپاه و بسیج در حالت آماده باش هستند و در صورت نیاز به کمک رسانی در مناطق شهرستان حضور پیدا می کنند.

وی در پایان گفت خودروهای سواری و ترابری سپاه شهرستان نیز برای کمک رسانی به مردم و نیروهای امدادی آماده باش هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها