بخشایش اردستانی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

FATF یعنی اجرای طرح های آمریکایی ها در داخل کشورمان

این نماینده مجلس با بیان اینکه FATF یعنی اجرای طرح های امریکایی ها در داخل کشورمان، گفت: در صورت اجرای تعهدات FATF، باید در آینده نزدیک شاهد تحریم کردن مراکز حساس دیگر کشورمان توسط خودمان باشیم.
کد خبر: ۸۷۴۱۳۷۷
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
احمد بخشایش اردستانی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه FATF با ذات ایران مشکل دارد، گفت: FATF یک کارگروه برای مباحث مالی و مبارزه با پولشویی است و با توجه به تحریم های بانکی کشورمان، امکان تبادل پول توسط بانک های بین المللی وجود ندارد و این کارگروه در صورت اجرای تعهداتش و تحریم نهادی انقلابی و نظامی توسط خودمان، این امکان را برای کشورمان مهیا می کند.
 
وی ادامه داد: پیوستن به FTAF و پذیرفتن تعهداتش، گروه های موافق و مخالف در داخل کشورمان دارد، به طوری که گروه موافق اعتقاد دارند برای اینکه از نظر پولی و بانکی با جهان ارتباط داشته باشیم و گذشتن از تحریم های بانکی، باید با این گروه هماهنگ باشیم و قبول کنیم که سپاه و قرارگاه خاتم الانبیا را تحریم کنیم.
 
اردستانی اضافه کرد: گروه مخالف هم نظرات منطقی دارند ومی گویند که اجرای تعهدات این کارگروه، یعنی اجرای طرح های امریکایی ها در داخل کشورمان و اگر غربی ها در گذشته با بکارگیری جاسوس قصد کسب اطلاعات در خصوص عملیات های بانکی ایران را داشتند، اکنون این کارگروه این کار را به راحتی برایشان انجام می دهد و کارشان آسان تر شده است.
 
نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: مصلحت نیست که با FATF توافقی انجام گیرد چرا که شرف ایرانیان را زیر سوال می برد و در صورت اجرای تعهدات آن، باید در آینده نزدیک شاهد تحریم کردن مراکز حساس دیگر کشورمان توسط خودمان باشیم.
ارسال نظرات