مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا گفت: هفته دفاع مقدس یادآور دلاورمردی های قهرمانان حقیقی این انقلاب و نظام است که نام و یاد آنها تا ابد در قلب انسان های آزاده ماندگار است
کد خبر: ۸۷۴۱۳۴۳
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آستارا، حجت الاسلام یحیی عبادیان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا در دومین جلسه هماهنگی برگزاری برنامه هفته دفاع مقدس که در محل سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه ما هرچه داریم از هفته دفاع مقدس داریم، اظهارکرد: هفته دفاع مقدس یادآور دلاورمردی های قهرمانان حقیقی این انقلاب و نظام است که نام و یاد آنها تا ابد در قلب انسان های آزاده ماندگار است.

وی تصریح کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس حماسه های به یادماندنی خلق کردند و با جان و دل از آرمان های نظام و انقلاب و خاک کشور پاسداری کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا بر بیان و بازگو کردن رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس برای نسل نوجوان و جوان تاکید کرد و افزود: رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام در جبهه های نبرد حق علیه باطل در قالب نمایش برای نوجوانان و جوانان بیان شود که تاثیرگذاری اش نیز بیشتر است.

حجت الاسلام عبادیان گفت: امنیت و اقتداری که در کشور داریم مدیون و مرهون شهداییم و باید قدر این آسایش و امنیت را بدانیم و راه شهدا را با تمام توان ادامه دهیم.
ارسال نظرات