استاد دانشگاه در گفتگو با«بسیج» عنوان کرد
جلائی گفت: تغییر سبک زندگی که با سستی عفاف و حجاب در جامعه همراه شده کانون گرم خانواده را به شدت تهدید می کند، آمار طلاق و فساد با افزایش شدیدی روبرو شده و می توان گفت متوقف کردن این آمار سخت است.
کد خبر: ۸۷۴۱۲۷۱
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
محمد جلائی مسئول بسیج اساتید گیلان و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: متأسفانه با وضعیت نابهنجاری که در وضعیت عفاف و حجاب می بینیم که در سبک زندگی افراد جامعه تاثیر منفی دارد آمار طلاق و فساد با افزایش شدیدی روبرو شده و می توان گفت متوقف کردن این آمار سخت است.

وی افزود: بانوان می توانند با رعایت حجاب و عفت خود نقش بسیار موثری را در کاهش انواع فساد موجود در جامعه ایفا کنند؛ تمام زن بودن یک زن در عفیف بودن او و مردانگی یک مرد در با غیرت بودن او خلاصه می شود،تغییر سبک زندگی که با سستی عفاف و حجاب در جامعه همراه شده کانون گرم خانواده را به شدت تهدید می کند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: راه بازگشت از بی عفتی ها و بی حیایی ها در جامعه ما بازگشتن واقعی افراد به آموزه های اسلام است.

جلائی خاطر نشان کرد: وفاداری و صبوری همسران نقش بسیار موثری در تقویت سبک زندگی اسلامی و ترویج عفت و حیا در جامعه خواهد داشت و در این صورت می توان شاهد قوام و پایداری بیشتر خانواده ها بود.

ارسال نظرات