بوشهر- مسوول کانون بسیج مداحان سپاه کنگان از اعزام 30 مداح و ذاکر اهل بیت به روستاهای اطراف در جشن بزرگ غدیر خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۱۲۵۷
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان ،حیدر بصیرت نیا مسوول کانون بسیج مداحان سپاه کنگان در گفتگوی خبری با خبرنگار بسیج اظهار داشت:به مناسبت عید غدیر و عید ولایت تعداد30 نفر از مداحان  شهرستان کنگان در شب عید غدیر جهت برگزاری جشن به مناطق محروم اعزام خواهد شد.
بصیرت نیا ضمن گرامیداشت عید غدیر اظهار داشت:به لطف خداوند متعال و یاری و مدد صاحب غدیر حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام، و با توکل بر حضرت احدیت و توسل بر حضرات معصومین علی الخصوص اولین مدافع غدیر حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها، بر آن شدیم تا حرکتی را در راستای ترویج هرچه بیشتر عید بزرگ غدیر خم ایجاد کنیم.
 وی افزود: در حد توان خود بکوشیم تا پیام غدیر را به گوش دوستداران اهل بیت برسانیم، و خود را در جریان دریای بی کران این عید بزرگ که از روز 18 ذی الحجه سال دهم هجرت آغاز شده و در تمام اعصار جاریست و تا ابد ادامه خواهد داشت بیندازیم.
 بصیرت نیا تصریح کرد: به امید اینکه در روزی که کنار حوض کوثر بر رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم وارد می شویم شرمنده نباشیم و از دستان ساقی کوثر از آن شراب بهشتی بنوشیم، نه اینکه در زمره کسانی باشیم که با امر رسول الله و به دست امیرالمؤمنین از کنار این حوض رانده شویم.
وی در ادامه افزود:امید است باعنایت خداوند متعال و الطاف عالیه حضرت امیر المؤمنین امام علی علیه السلام و تحت توجهات صاحب اصلی غدیر خم در این زمان وجود مقدس حضرت حجة ابن الحسن العسکری اروحنا له الفداء ، شاهد تحول عملی در زندگی جهانیان نسبت به عید الله الاکبر باشیم.
ارسال نظرات