خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه گرمسار گفت: فرهنگ سازی و اصلاح آسیب های اجتماعی به صورت محله به محله از اهداف طرح محله سلامت است.
کد خبر: ۸۷۴۱۲۱۴
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
محمد احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار، از برگزاری طرح «محله سلامت» در گرمسار خبرداد و گفت: با توجه به آسیب شناسی های اجتماعی کارشناسان از یک محله و نظرات کارشناسان در این طرح،یک محله به عنوان نقطه هدف انتخاب شده و این طرح در آن اجرا می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه این طرح مدت زمان محدودی ندارد تصریح کرد: فرهنگ سازی و اصلاح آسیب های اجتماعی به صورت محله به محله از اهداف این طرح می‌باشد.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه گرمسار خاطرنشان کرد: کارگاه های آموزشی مهارت زندگی، برنامه های زیارتی و سیاحتی،کارگاه های فرهنگی، جلسات مشاوره خانواده،ازدواج و بهداشت و درمان،نشست های روشنگری اقتصاد مقاومتی و کارگاه های ویژه پیشگیری از اعتیاد از مهم ترین برنامه های این طرح هستند.

وی همچنین اظهارداشت: محله چهل دوش واقع در بلوار شهید صدوقی شهرستان گرمسار یکی از منطقه هایی است که این طرح اکنون در آن اجرا می شود.

احمدی از برگزاری اردوی یک روزه قم به تعداد 60 نفر از ساکنان محله چهل دوش خبرداد و گفت بازدید از اماکن مذهبی و سیاحتی در این اردو گنجانده شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها