مسئول بسیج مساجد بیرجند در گفتگو با «بسیج»:
رسول مصطفوی گفت: خانواده ها نباید نسبت به حجاب نوامیس خود بی تفاوت باشند غیرت مردان و نظارت و کنترل پوشش خانمها می تواند جلوی خیلی از بدحجابی ها را بگیرد.
کد خبر: ۸۷۴۱۱۵۴
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
رسول مصطفوی مسئول بسیج مساجد بیرجند در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: متاسفانه دشمن در جنگ نرم بسیار موفق عمل کرده و تاثیرات منفی زیادی بر فرهنگ جامعه ما گذاشته که یکی از آنها ترویج بدحجابی و بی حیایی در جامعه است.

وی تصریح کرد: شبکه های اجتماعی هر روز به ارزش ها و فرهنگ ما آسیب می زنند و متولیان در این زمینه هیچ آموزش صحیحی نداده اند.

مصطفوی ادامه داد: خانواده ها در این مسیر می توانند نقش اساسی ایفا کنند و تعامل بین مدرسه و خانواده خوب است که انجام شود ولی متاسفانه چه در مدارس و چه در دانشگاه ها در زمینه حجاب بسیار کم کاری شده است.

مسئول بسیج مساجد بیرجند اظهار داشت: خانواده ها نباید نسبت به حجاب نوامیس خود بی تفاوت باشند غیرت مردان و نظارت و کنترل پوشش خانمها می تواند جلوی خیلی از بدحجابی ها را بگیرد.

مصطفوی عنوان کرد: نکته دیگر در این مسئله به اصناف و پوشاک بر می گردد که نباد هر چیزی مد شد را تولید کنند و مسئولان و مدیران باید با این مدپرستان برخورد جدی کنند.

ارسال نظرات