رئیس دانشگاه کردستان:

بازتولید آسیب‌های اجتماعی نیاز به ریشه‌یابی دارد

رئیس دانشگاه کردستان گفت: اقداماتی در برخورد با منکرات و آسیب‌های اجتماعی انجام می‌شود اما بازتولید آنها نیاز به ریشه‌یابی دارد که باید برای آن تدبیر کرد.
کد خبر: ۸۷۴۱۱۱۰
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فردین اخلاقیان در جلسه استانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه کردستان براساس وظیفه‌ای که دارد تربیت دانشجویان سالم است لذا از سال گذشته بحث امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه به جد دنبال می‌شود.

رئیس دانشگاه کردستان افزود: از سال گذشته تاکنون اقدامات زیادی انجام شده است اما به دلیل اینکه از گذشته کار نشده است، جای کار زیادی باقی مانده است.

وی اقداماتی در برخورد با منکرات و آسیب‌های اجتماعی انجام می‌شود اما بازتولید آنها نیاز به ریشه‌یابی دارد که باید برای آن تدبیر کرد.

اخلاقیان تصریح کرد: دلایل بازتولید آسیب‌ها را می‌توان توسط مراکز دانشگاهی به صورت دقیق بررسی کرد و آن را شفاف بیان کرد و این چیزی است که ما به عنوان دانشگاه کردستان به دنبال آن هستیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کردستان هم گفت: امسال 530 مورد بازرسی از ادارات و بانک‌های استان در خصوص برنامه‌های ماه رمضان و بحث حجاب و عفاف انجام شده است.

بهرام نصراللهی‌زاده افزود: برگزاری دوره‌های آموزش عملی برای 2 هزار و 500 نفر از کارمندان دولت، برگزاری مسابقات جام امر به معروف و نهی از منکر، اعلام معروفات و منکرات اداری به ادارات، ایجاد شبکه اجتماعی در بین دبیران شوراهای امر به معروف ادارات و بازنگری شوراهای امر به معروف ادارات از اقدامات معاونت دولت بر مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ایجاد خوابگاه‌های دختران دانشگاه کردستان در یک مجموعه یک کار خوب است که یک مرکز فرهنگی و مکانی برای ورزش در جوار آن ایجاد خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار