مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان:

احیای فرهنگ اصیل کردستان توسط هنرمندان پیگیری شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان خواستار نقش‌آفرینی هرچه بیشتر هنرمندان استان در خصوص احیای فرهنگ غنی ایرانی اسلامی منطقه شد.
کد خبر: ۸۷۴۱۱۰۱
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام علیرضا باباشاهی در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره استانی هنرهای تجسمی بسیج در سنندج اظهار کرد: خداوند متعال اولین هنرمند است و خلق همه جهان هستی هنرمندی نشان از هنرمندی خداست.

وی افزود: تمام آفریده‌های الهی هنر و احسن است و ما انسان‌ها که مخلوق آن خالق هستیم برای خدایی‌شدن باید هنرمند باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: هنرمندان دیدبان جامعه بشریت در حوزه فرهنگ هستند و باید نقش خویش را به بهترین نحو انجام دهند.

باباشاهی با بیان اینکه باید واژه‌ها را برای نسل چهارم انقلاب به شکلی امروزی تبیین و ترسیم نماییم، خاطرنشان کرد: هنرمند متعهد دیدبان فرهنگ جامعه خویش است و باید با نگاه خویش از بالا کل جامعه، سطح بین‌الملل و هجوم دشمنان را رصد کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه سخنان خود اظهار داشت: انتظار می‌رود هنرمندان متعهد با خلق آثاری جاودانه جامعه را در مقابل هجوم دشمنان حفظ کنند.

حجت‌الاسلام باباشاهی افزود: ما باید قبول کنیم که به عنوان یک ایرانی مسلمان باید دشمنان را بشناسیم و از همه وسایل و امکانات برای مقابله با توطئه‌های آنان استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سدکردن راه دشمن در باب فرهنگ وظیفه هنرمندان است و باید وظیفه خویش را در این مسیر به خوبی انجام دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود از لباس و پوشش کردی به عنوان محجبه‌ترین پوشش نام برد و افزود: باید هنرمندان پیگیر احیا فرهنگ اصیل کردستان باشند و در این مسیر متعهدانه گام بردارند.

ارسال نظرات