صعود تیم فوتسال بسیج دشتی به جمع چهار تیم برتربسیج استان بوشهر

تیم فوتسال بسیج ناحیه مقاومت امام رضا (ع) شهرستان دشتی با غلبه بر نماینده تنگستان به جمع 4 تیم برتر مسابقات قهرمانی جوانان بسیج استان بوشهر راه یافت.
کد خبر: ۸۷۴۱۰۹۷
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، در دیداری که به میزبانی سپاه امام علی (ع) تنگستان و در سالن ورزشی 9 دی این ناحیه مقاومت برگزار می شد تیم فوتسال سپاه دشتی توانست با نتیجه پر گل 5 بر 3 حریف خود را مغلوب ساخته و به نیمه نهایی مسابقات فوتسال بسیج رده سنی زیر 17 سال سپاه استان بوشهر راه یابد.

در این دیدار ابتدا این تیم دشتی بود که در نیمه اول مسابقه از حریف خود 2 بر 0 پیش افتاد و در ادامه نیز توپ مسابقه 3 بار دیگر از خط دروازه نماینده تنگستان گذشت تا تیم بسیج دشتی 5 بر صفر از حریف خود  جلو بیافتاد.

گفتنی است در دقایق پایانی در حالی که نماینده تنگستان خیلی دیر به خود آمده بود توانست 3 گل از 5 گل خورده را جبران کند تا با این وجود و نتیجه کسب شده در حسرت حضور در جمع چهار تیم برتر مسابقات بسیج استان بوشهر بماند.

گفتنی است شهرستانهای گناوه با غلبه بر نماینده دیلم و تیم فوتسال کانون استعداد یابی سپاه امام صادق (ع) با غلبه بر نماینده سپاه شهرستان بوشهر و نیز سپاه دشتستان در کنار سپاه شهرستان دشتی توانسته اند به نیمه نهایی این دوره از مسابقات راه یابند.  

ارسال نظرات
آخرین اخبار