خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین عنوان کرد:

حادثه 17شهریور نقطه ننگی بر دامان طاغوت و سند افتخار ملت ایران

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب الامر استان قزوین اذعان کرد:حادثه 17شهریور نقطه ننگی بر دامان طاغوت و صفحه‌ای سفید و سند افتخار ملت ایران است.
کد خبر: ۸۷۴۱۰۵۴
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در ارتباط با حادثه 17شهریور و علت این قیام اظهار کرد: محمدرضا پهلوی با شعار آشتی ملی و با هدف فریب مردم شریف امامی را به نخست‌وزیری خود منصوب کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با هوشیاری ملت ایران و تدابیر درست امام راحل، مردم از نیرنگ محمدرضا پهلوی آگاه شده و بیش از یک میلیون نفر در شهرهای مختلف و خصوصا در تهران تجمع کردند.

این مسئول با اشاره به دستور رئیس جمهور وقت آمریکا به محمدرضا پهلوی تبیین کرد: کارتر رئیس جمهور وقت آمریکا 2ماه قبل از رویداد این واقعه به محمدرضا پهلوی دستور داد از هر اقدامی و اهرم فشاری برای مقبولیت و تثبیت خود در میان مردم فروگذار نکند.

حجت‌الاسلام معبودی در خصوص ثمرات کشتار جمعه خونین تصریح کرد: حادثه 17شهریور یکی از پررنگ ترین نشانه های توحش رژیم ستم شاهی علیه ملت مظلوم ایران است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب الامر (عج) حادثه 17شهریور را نقطه ننگی برای رژیم مستبد پهلوی و حامیان آن‌ها عنوان کرد و گفت: دستور کشتار مردم در جمعه سیاه نقطه ننگی برای رژیم مستبد پهلوی و حامیان آن‌ها است که علیرغم شعار استقلال و آزادی موجب شهادت تعداد زیادی از ایرانیان شدند.

وی قیام 17شهریور را از نقاط هوشیاری ملت ایران معرفی و خاطرنشان کرد: 17شهریور صفحه‌ای سفید و سند افتخار ملت ایران است زیرا بیانگر ایستادگی مردم در مقابل توپ و تانک‌های دشمن است، مردمی که برای رسیدن به اسلام ناب و آزادی از خون خود مایه گذاشته اند.

حجت‌الاسلام معبودی در خاتمه یادآور شد: نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب با جان‌فشانی‌های بسیار ملت ایران به بار نشسته و باید برای حفظ آن تلاش بسیار نمود.

1102/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار