نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «بسیج»:
حسینی کیا گفت: قوه قضائیه باید زمین خواران اصلی این مملکت را اعدام کند تا مایه عبرت دیگر زمین خواران شوند؛ زیرا روند عادی برخورد با آنها جوابگو نیست.
کد خبر: ۸۷۴۱۰۴۲
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳

سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سقز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به معضل زمین خواری در کشور گفت: مقام معظم رهبری در بحث منابع طبیعی تأکیدات بسیار ویژه ای داشتند که نباید در منابع طبیعی کشورمان تغییر کاربری ایجاد شود.

وی افزود: معمولاً در مناطق شمالی و خوش آب و هوای کشور افرادی سودجو ساخت و ساز های غیرقانونی مانند ساخت ویلا و مراکز تفریحی انجام می دهند و ادامه این اقدامات خلاف در دراز مدت به منابع طبیعی کشور آسیب جدی خواهد زد.

این نماینده مجلس با تأکید بر برخورد شدید با متخلفین زمین خواری اظهار داشت: تصاحب هایی در اراضی ملی و منابع طبیعی صورت می گیرد که اصولاً هم غیرقانونی و با رانت خواری است و این مسئله برخود جدی و قاطع قوه قضائیه را می طلبد؛ قوه قضائیه باید زمین خواران اصلی این مملکت را اعدام کند تا مایه عبرت دیگر زمین خواران شوند؛ زیرا روند عادی برخورد با آنها جوابگو نیست.

حسینی کیا یادآور شد: البته در بعضی از مناطق کشورمان ظرفیت های ایجاد اشتغال وجود دارد اما معارض با منابع طبیعی است؛ لذا اگر این ظرفیت ها در مجلس پیدا و معادل آن مناطق در نظر گرفته شود این مسئله نیز حل خواهد شد چراکه در حال حاضر برای ایجاد صنایع در برخی مناطق مشکل داریم.


ارسال نظرات