خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: از سال 92 تا کنون هر ساله 740 یادواره شهدا در نقاط مختلف شهر، بخش‌ها و روستاهای قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۱۰۴۱
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸
سالانه بیش از 700 یادواره شهید در قم برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید جواد‌هاشمی اظهار کرد: از این تعداد یادواره 465 یادواره در شهر و 285 یادواره در روستاها برگزار شده است. این یادواره‌ها، آن بخش از آماری است که به بنیاد شهید برای حمایت از یادواره‌ها اطلاع رسانی می‌شود.

وی ادامه داد: یادواره شهدا محفلی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های انقلاب است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم اضافه کرد: این یادواره‌ها به صورت خودجوش و مردمی با عشق و علاقه مردم وفادار به آرمان‌های شهدا برگزار می‌شود تا راه شهدا همچون چراغ هدایت در جامعه زنده بماند.

هاشمی تاکید کرد: حضور مدیرکل و مسؤولان بنیاد و اهتمام خادمان شهدا به شرکت در این یادواره‌ها در چند سال اخیر مورد تاکید بوده است.

وی افزود: یادواره شهدا موجب پراکندن عطر و بوی ایثار و شهادت در کوچه‌ها و محله‌های شهر می‌شود. یاد و خاطره شهدا مایه برکت و الگوسازی از نسل ایثار برای نسل‌های انقلاب اسلامی است و خود موجب تقویت روحیه ایثار و ایستادگی و مقاومت است.
ارسال نظرات