خبرهای داغ:
مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور قزوین عنوان کرد:
مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور قزوین اذعان کرد: زمانی تمدن غنی اسلام در برابر تمدن غرب عرض اندام می‌نماید که قوای خود را افزایش داده باشد.
کد خبر: ۸۷۴۱۰۳۳
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

حجت‌الاسلام محبی مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی خود با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری با مسئولین صنایع دفاع در خصوص تجهیز نظامی کشور اظهار کرد: برای آن‌که تمدن اسلامی در جامعه گسترش یابد ما باید به یک جایگاه رفیع در مقایسه با تمدن غرب برسیم.

وی با اشاره به بیانات اخیر مقام  معظم رهبری در خصوص لزوم داشتن رویکرد تهاجمی علاوه بر توان تدافعی تشریح کرد: برای گسترش تمدن اسلامی در جهان علاوه بر توان تدافعی باید توان تهاجمی هم داشته باشیم.

این مسئول تمدن غربی را تمدنی نادرست عنوان کرد و گفت: وقتی تمدن غرب بدون رعایت اصول انسانی و به صورت ناصحیح و نادرست عملکرد تهاجمی دارد ما باید برای پیشرفت تمدن اسلامی پا به پای تمدن غرب حرکت کنیم و توان تهاجی خود را گسترش دهیم.

محبی توانمندسازی در حوزه علم، فرهنگ و سلاح‌های نظامی را از زیرساخت‌های اصلی گسترش فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی دانسته و تصریح کرد: توانمندسازی و قدرتمندی در حوزه سلاح‌های نظامی و هم‌چنین در حوزه علم و فرهنگ از مهم‌ترین زیرساخت‌ها برای گسترش فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی در سطح جهان است.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور قزوین توسعه علم و صنعت را سبب پیشرفت در حوزه دفاع معرفی و تبیین کرد: اگر علم و صنعت مبتنی بر دانش‌های علمی باشد شاهد پیشرفت‌‌هایی در حوزه دفاع خواهیم بود که می‌تواند سبب تامین امنیت و نگاه روشن اسلامی شود.

وی با بیان لزوم تهیه و تامین زیرساخت‌ها تبیین کرد: ما باید با تهیه و تامین زیرساخت‌ها زمینه را برای تحقق شکوفایی تمدن اسلامی در سطح جهانی فراهم کنیم.

محبی با بیان اینکه دشمن به نابودی خود پی برده است خاطرنشان کرد: امروزه دشمن خطاهایی را مرتکب می‌شود که آشوب و ناامنی را در جامعه به وجود می‌آورد که نشان‌دهنده ایجاد رعب و ترس دشمن از گسترش تمدن اسلامی است.

این مسئول اقتدار و توانمندی دستگاه‌های اجرایی را در گسترش تمدن جدید بسیار موثر دانسته و تاکید کرد: با توجه به این‌که فرهنگ غرب در حال نابودی است باید دستگاه‌های اجرایی حالت تدافعی و اقتدار بیشتری داشته باشند.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور قزوین در خاتمه اظهار کرد: افزایش اقتدار و توان تدافعی دستگاه‌های اجرایی از راه گسترش صنعت حاصل می‌شود.

1102/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها