مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: نظرسنجی انجام شده نشان می‌دهد سطح رضایت شهروندان و مشترکین از خدمات شرکت مطلوب بوده و به نسبت سال‌های گذشته نیز از رشد قابل توجهی نیز برخوردار بوده است.
کد خبر: ۸۷۴۱۰۰۴
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمدمصطفی نجفیان در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شرکت توزیع نیروی برق کردستان اظهار داشت: با توجه به شبانه روزی بودن خدمات شرکت توزیع برق و ماهیت خدمات‌رسانی آن، تلاش و زحمات همکاران مصداق عبادت و شایسته تقدیر است و می‌توان گفت با توجه به سطح خدمات، تمامی همکاران نمونه هستند و باید قدردان زحمات آنان بود.

نجفیان افزود: خوشبختانه نظرسنجی انجام شده نشان می‌دهد سطح رضایت شهروندان و مشترکین از خدمات شرکت مطلوب بوده و به نسبت سال‌های گذشته نیز از رشد قابل توجهی نیز برخوردار بوده است.

وی هدف از انتخاب کارگر نمونه در شرکت را ایجاد انگیزه بیشتری برای همکاران برای انجام شایسته وظایف خود در راستای اعتلای شرکت و کسب رضایت حداکثری از مشترکین اعلام کرد و افزود: انتخاب افرادی به عنوان کارگر نمونه به معنای نفی زحمات دیگران نیست بلکه انگیزه‌ای‌‌ است تا همکاران در انجام بهتر وظایف خود تلاش بیشتری داشته باشند.

نجفیان سال 94 شرکت را علیرغم مشکلات و تنگناهای مالی موفقیت آمیز اعلام کرد و افزود: شاخص‌های ارزیابی نشان می‌دهد که دستاوردهای شرکت در سال 95 حتی از سال‌های قبل نیز بیشتر است و موفقیت‌های بیشتری نصیب شرکت شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان یادآور شد: خوشبختانه امسال نیز علیرغم کمبود تولید برق در کشور فصل پیک مصرف در استان با موفقیت سپری شد و تا امروز در فصل تابستان خاموشی ناشی از کمبود انرژی به مشترکین تحمیل نشده است و این می‌تواند به عنوان یکی از افتخارات و موفقیت‌های سال‌جاری شرکت مطرح شود.

وی با اشاره به موفقیت شرکت در کسب جایزه مدیریت مالی و تندیس زرین ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد، افزود: شرکت توزیع برق استان کردستان یکی از معدود شرکت‌های توزیع برق کشور است که این جایزه را کسب نموده و خوشبختانه شرکت در سال‌های اخیر در موضوع سلامت اداری همواره جایگاه خوبی داشته و هیچ خدشه ای به عملکرد آن در این زمینه وارد نشده است.

وی تمامی موفقیت های کسب شده را نتیجه زحمات همه همکاران دانست و اظهار امیدواری کرد با تعیین شاخص‌های دقیق، انتخاب کارگرهای نمونه شرکت با حساسیت و دقت بیشتری انجام شود تا منجر به تبعیض و بی‌انگیزگی سایر همکاران نشود.

در پایان این مراسم، 40 نفر از همکاران حوزه ستادی و شهرستان‌ها که بر اساس شاخص‌های تعیین شده به عنوان کارگر نمونه انتخاب شده بودند با اهدای لوح و هدایایی مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال نظرات