نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

تعاونی ها نقش بسیار موثری در شکوفایی اقتصاد مقاومتی دارند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان اظهار داشت: تعاونی ها نقش بسیار مهمی در شکوفایی اقتصاد مقاومتی در کشور و استان دارند که با انجام صحیح این نقش شاهد رشد اقتصادی خواهیم بود
کد خبر: ۸۷۴۰۹۴۵
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان :آیت الله سلیمانی در دیدار با کارکنان این اداره کل به مناسبت هفته تعاون بیان کرد: برای ترویج روحیه تعاون در سطح جامعه باید روحیه جمعی به دور از تعصبات قومی را افزایش داد چون بر اساس تعریف اسلام، انسان موجودی اجتماعی است.
عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: مجموعه مسائل مربوط به صنایع کوچک در صدر کارهای اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان باشد و به طور اصولی به آنها بپردازد.
امام جمعه زاهدان با اشاره به 2 رسالت مهم و ارزشمند اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: نخست، پشتیبانی از صنایع کوچک که قریب به 60 درصد صنایع ما از این نمونه هستند که نجات اقتصاد کشور در پرتو پشتیبانی از این گونه صنایع است.
نماینده ولی فقیه در سیستان بلوچستان و امام جمعه زاهدان با اشاره به رسالت دوم بخش تعاون گفت: اقتصاد مقاومتی را به معنی واقعی کلمه می توان در تعاون تبلور و رشد داد و تنها سازمانی که وظیفه جمع آوری توانایی ها و منابع پراکنده در یک نقطه جهت کارآمدی بیشتر را دارد، تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان نیز به ارائه گزارشی از عملکرد بخش تعاون پرداخت و گفت: تعاون می تواند به عنوان یک اقتصاد مردم پایه در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده نقش بسیار پررنگ و تأثیرگذاری داشته باشد.
مهرداد جهاندیده با بیان مزایای بخش تعاون، افزود: تعاون به عنوان یکی از سه رکن اقتصادی کشور می تواند تحول را در عرصه های مختلف اقتصادی و اجتماعی به همراه داشته باشد.
وی تصریح کرد: تعاونی ها می توانند بهره وری سرمایه و عوامل تولید را با ارتقای بهره وری در نیروی کار افزایش دهند و با توجه به اینکه تعاون ریشه در باورها و اعتقادات مردم دارد، می توان کارکردهای متفاوتی برای آن متصور بود
ارسال نظرات