با مشارکت فرهنگسراهای شهر ، امید و اخلاق راه اندازی می شود
همزمان با سالروز یوم ا... 17 شهریور ، 12 غرفه با محتوای فرهنگی و هنری با مشارکت فرهنگسراهای شهر ، امید و اخلاق، چهارشنبه 17 شهریور سالجاری در محل پیاده راه 17 شهریور راه اندازی می شود.
کد خبر: ۸۷۴۰۹۲۶
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق ،سعید شبانی کارشناس مسئول فرهنگی فرهنگسرای اخلاق با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در سالروز تجلی شور و ایثار و حماسه مردم برای دفاع از ارزش های اسلامی با مشارکت سازمان ها و نهادهای فرهنگی ویژه برنامه هایی را درپیاده راه 17 شهریور تدارک دیده است گفت : فرهنگسرای اخلاق با مشارکت فرهنگسراهای امید و شهر ، 12غرفه نمایشگاهی و ایستگاهی را با محتوای فرهنگی و هنری تدارک دیده که 6 غرفه توسط فرهنگسرای اخلاق برپا می شود.

شبانی در تبیین محتوای غرفه های فرهنگسرای اخلاق افزود : این غرفه ها با عناوین "می آییم با مدادرنگی هایمان" با موضوع تکریم شهدای یوم ا... 17 شهریور ویژه کودکان همراه با اهدای جوایز ، " کاروان لاله ها "ویژه برپایی نمایشگاه تصاویری از اتفاقات 17 شهریور سال57 ،" تصویر خاطره " شامل مسابقه چیدمان پازل عکس های مستند با موضوع یوم ا...17 شهریور و اهدای جایزه به برندگان،" بانگ رهایی " ویژه طراحی و نقاشی سیاه قلم از حماسه یوم ا... 17 شهریور توسط هنرمندان محلی از جمله عناوین غرفه های پیاده راه 17 شهریور است.

به گفته کارشناس مسئول فرهنگی فرهنگسرای اخلاق، به منظور آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان با حماسه ها و فداکاری های مردم در حماسه 17 شهریور 57 ، غرفه ای با عنوان " روایت واقعه " با حضور کارشناس ، اتفاقات و وقایع آن روز را برای شهروندان تبیین می کند.

وی افزود : با هماهنگی های انجام شده با مرکز اسناد انقلاب اسلامی ، نمایشگاه کتابی با موضوع این برنامه برای آگاهی نسل جوان با حماسه 17 شهریور، برگزار می شود .

پیاده راه17 شهریور بین میدان شهداء و میدان امام حسین (ع) واقع است.

ارسال نظرات